Nakomeling Krack C

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jeska2

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 10:29

Gefeliciteerd Moniek!

En allemaal alvast een fijne jaarwisseling! En een top 2017!

Hoe zijn jullie paardjes onder de knallen trouwens?

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 11:25

Gefeliciteerd moniek!

Fancy kijkt er niet van op. Gister waren ze vlak naast stal iets aan het afsteken en ze keek alleen maar wat die mensen op dat dijkje aan het doen waren :') das veel spannender

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 11:31

Ik weet het niet hoe Hudson er op reageerd .. ben er nooit bij ;)

Ik heb trouwens nog steeds niets gehoord over een eventuele clinic... ik kan ook Anky eens benaderen... die heeft hem tenslotte gereden ;)

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 11:33

Dat lijkt me een heel leuk idee moniek! Zou echt super gaaf zijn :)

Mijn paarden vinden het wel spannend, maar gaan er niet van rennen ofzo. Is ook niet niks dat geknal.

Haha fancy is zo stoer! Hebben nu zelf ook een Uphill op 't oog, die geven wel wat nuchterheid door he :)

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 13:07

Je hoort veel verschillende verhalen over uphill. De ene zegt dat hij nuchtere paarden geeft en de ander zegt juist weer dat hij lastige paarden geeft. Toen ik fancy kocht en haar liet zien aan een instructie bij mij op stal ,en vervolgens vertelde dat het een uphill x krack c was... zei ze zo jij zoekt er wel een uit , die zal niet makkelijk worden! :')

Ze heeft zo haar dingen , zoals ieder paard heeft. Dat vuurwerk vind ze dan niet eng , maar als er iemand iets in de prullenbak gooit en ze hoort het vallen dan schrikt ze zich het apezuur :') valt geen peil op te trekken.

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 13:09

Haha ik hoor vooral positieve dingen over het karakter wat hij doorgeeft. Maar daarom wordt hij ook wel vaak op lastige merries gebruikt. :) ach en zo heeft ieder paard wel wat, zeker als er wat meer bloed om de hoek komt kijken. Krack C nakomelingen staan zeker niet bekend heel makkelijk te zijn.

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 13:33

Fijne jaarwisseling allemaal! Gaan jullie nog wat leuks doen?
Ik pas momenteel samen met mijn vriend op het huis waar mijn paard gestald staat en voor vanavond hebben we dan onze familie daar uitgenodigd :)

En moniek gefeliciteerd met je kleine meid! *\o/*

Over krack c hoor je inderdaad ook veel wisselende verhalen. Die van mij is dan vader krack en zijn overgroot opa is Jazz. Veel mensen dachten ook dat dat een hele heftige combinatie zou worden...
Hij heeft zo zijn momenten :+ soms is hij te braaf dat ik me soms afvraag of hij wel normaal is en soms is hij super hysterisch dat er geen land mee te bezeilen is }:0

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 14:01

Ik heb weleens tegen mij horen zeggen " zat die fokker te slapen " :') Hudson heeft 3 x lastig Krack C x Jazz x Belisar :D maar erg nuchter dier tuurlijk hij springt eens een keer maar daar is hij jong voor ;)

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 14:21

Ik vind Jazz nog steeds een gaaf dier , en veel van zijn nakomelingen vind ik ook erg gaaf en fijn. Mocht ik fancy ooit laten dekken is Jazz of een van zijn nakomelingen voor mij ook zeker een optie :+ maar ik hou dan ook wel van een paard met een beetje karakter.

__PrinCes schreef:
Over krack c hoor je inderdaad ook veel wisselende verhalen. Die van mij is dan vader krack en zijn overgroot opa is Jazz. Veel mensen dachten ook dat dat een hele heftige combinatie zou worden...
Hij heeft zo zijn momenten :+ soms is hij te braaf dat ik me soms afvraag of hij wel normaal is en soms is hij super hysterisch dat er geen land mee te bezeilen is }:0

Precies dit! Fancy heeft dat ook heel erg. Soms is echt serieus niks te gek , en soms kan ze al compleet over de zeik gaan als er een bezem in het gang pad staat die er voorheen niet stond :')

Ze kan ook heel goed boefig kijken :o op de oude stal ging ik dan na de les wel eens rijden en dan zei een van de instructies al , die is stout vandaag! Zie het aan haar hoofd!

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 16:45

Oja de reacties van anderen is leuk. Ow krack c.... een merrie.... en een vos. Nou hou je hart maar vast. En het is ook echt een wijf. Maar wel heel fijn dier!

Gister zag ik een al wat ouder wondje en iets dik, even goed gewassen toch maar met betadine.. vanmorgen flink dik been. Na stappen niet dunner maar loopt niet kreupel oid. Aangezien ze opsteeg toch maar even zelf wat laten lopen in de longeerbak maar is niet echt veel dunner geworden :( balen! Maar gord, beter dik van een wondje dan dik van een pees oid

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 17:27

Super moniek dat je een oplossing hebt gevonden :D

op de paarden die ik nu rijd durf ik ook wel iedereen op te zetten ;) lekker nuchter beide!

Jullie ook allemaal een fijne jaarwisseling!! :D

oehh dat is niet fijn een dik been! vibabu hopen die snel weer dunner word maar idd beter van wondje dan een pees jaa!

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 18:49

Allemaal een fijne jaarwisseling gehad? Paardjes overleefd? Hier alles goed gegaan :)

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 19:34

Heerlijk rustig gehad ;) ... Hudson heeft het ook overleefd ... hij stond er nog vanmiddag :D

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 19:45

Hier ook rustig avondje gehad. Ben een beetje grieperig dus heb alles vanachter het raam bekeken.

Fancy stond vanmorgen vrolijk onder het stro op me te wachten , blijkbaar nergens last van gehad.

En natuurlijk de beste wensen voor het nieuwe jaar iedereen!

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 20:25

De beste wensen allemaal!

Bij ons hebben de paardjes het ook weer overleefd. Was er maar 1 die echt heel onrustig was, de koud bloed van het stel :+
Die van mij leek heel rustig dus ik ging vanmorgen even lekker lopen met hem en er leek niks aan de hand maar toen aan de longe werd hij helemaal knetter en trok hij de lijn steeds uit mijn handen.. beetje jammer. Blijkbaar toch wat opgekropte spanning van de nacht maar uiteindelijk ontspannen hij weer :)

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 21:01

Hier ook alles rustig, [***] stond er ook nog... Lekker rustdagje he, dat was echt lang geleden.. Ik heb vandaag niks gedaan behalve mijn stal en koekjes gebakken :') moet eens kunnen he op deze dag!
Hopelijk je handen niet verbrand Princes?? Kan echt pijnlijk zijn he als ze dat doen..

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 21:47

Nee gelukkig had ik handschoenen aan! :De
Lekker toch een dagje niksen, moet ook wel eens kunnen!

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 13:15

Heee nog de beste wensen allemaal !!

Oud en nieuw hebbenn ze weer overleefd en ik ook alleen dag 2 heeft adje pech is kreupel geworden had ze ijzer ook afgetrapt. Helaaas

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 13:04

Leven jullie nog ? :p

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 18:02

Ik leef weer! Eerste werkweek achter de rug, bevalt goed gelukkig :)

Met Gina ook alles prima +:)+

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 00:12

Ik leef ook nog :D
Morgen lesje met [***], heb er zin in. :)

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 08:49

Hier ook nog aanwezig ;)
Gisteren clinic houding en zit gehad erg leerzaam op die bok.. wel weer confronterend ;) volgende maand komt ze weer en geeft ze een clinic teugeldrukmeting .. ben heel benieuwd hoe dat gaat verlopen ;)

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 10:52

Ik leef ook nog! :o beetje druk gehad.

Fancy doet het ook goed , op 1 stront vervelende dag na(dat ik haar wel wat aan kon doen)... en van de week was ze een beetje TE vlot voor mijn bijrijdster :') Oops. Al hoop ik wel dat ze dat vast gaat houden , want ik hou daar van en zo is ze na het inrijden ook eigenlijk altijd wel geweest.

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 18:25

Wij leven ook nog!

Ben benieuwd Sharkj of ze zo blijft! Zou wel beter zijn :j

Moniek, klinkt goed zo'n clinic, erg leerzaam denk ik!

Jeska, fijn dat je werkweek goed is bevallen!

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 18:33

Vandaag naar de Kring kampioenschappen West geweest met een stalgenootje. M & Z werd bij ons op stal gereden , helaas voor de L2 moesten we naar ander terrein. Wel leuk om eens te zien! Maar wel met de neus op de feiten gedrukt betreft faciliteiten , wat zijn wij verwend bij prinsenstad met 3 perfecte binnenbakken <3 Stalgenootje is overigens door naar de Regio!

Mijn bijrijdster had dus een extra fancy dagje vandaag :+ Maar ging gelukkig beter als afgelopen vrijdag!