Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
das veel spannender 
valt geen peil op te trekken. 
soms is hij te braaf dat ik me soms afvraag of hij wel normaal is en soms is hij super hysterisch dat er geen land mee te bezeilen is
Hudson heeft 3 x lastig Krack C x Jazz x Belisar
maar erg nuchter dier tuurlijk hij springt eens een keer maar daar is hij jong voor
maar ik hou dan ook wel van een paard met een beetje karakter.__PrinCes schreef:Over krack c hoor je inderdaad ook veel wisselende verhalen. Die van mij is dan vader krack en zijn overgroot opa is Jazz. Veel mensen dachten ook dat dat een hele heftige combinatie zou worden...
Hij heeft zo zijn momentensoms is hij te braaf dat ik me soms afvraag of hij wel normaal is en soms is hij super hysterisch dat er geen land mee te bezeilen is
op de oude stal ging ik dan na de les wel eens rijden en dan zei een van de instructies al , die is stout vandaag! Zie het aan haar hoofd!
balen! Maar gord, beter dik van een wondje dan dik van een pees oid
lekker nuchter beide!
... Hudson heeft het ook overleefd ... hij stond er nog vanmiddag

e
volgende maand komt ze weer en geeft ze een clinic teugeldrukmeting .. ben heel benieuwd hoe dat gaat verlopen
beetje druk gehad.
Oops. Al hoop ik wel dat ze dat vast gaat houden , want ik hou daar van en zo is ze na het inrijden ook eigenlijk altijd wel geweest. 
Stalgenootje is overigens door naar de Regio!
Maar ging gelukkig beter als afgelopen vrijdag!