flyfly schreef:Wil je een foto of info of allebei??
.... als je het tegen mij had

beide graag!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
gem schreef:Geinig topic, nooit eerder gezien!
Even iets proberen....... mijn vroegere wedstrijdpaard heette Erianne (KWPN, geb. 1986), vader Uriant en moeder Loes. Verder weet ik niets meer....
En nog veel langer geleden een Gelderse tuigpaard-merrie dat Klavertje heette (of Klaartje, maar ik durf niet met zekerheid te zeggen dat dit de stamboeknaam was), vos met 4 witte benen. Moet geboren zijn eind 60'er jaren van de vorige eeuw. Ik was nog een jong meisje maar was erg gek van dit paard!
Kun je nog iets vinden van deze paarden?
flyfly schreef:Wie erg geinteresseerd is in het uitpluizen van stambomen en erg nieuwsgierig is naar foto's , ik heb oude boeken met veel foto's van hengsten en ook ( maar minder ) merries.
Roept U maar!!!
Casca schreef:de meesten van jouw lijstje zijn ook op te zoeken met googleof via; http://www.allbreedpedigrees.com maar met google moet het ook al behoorlijk lukken, zijn recente hengsten
flyfly schreef:gem schreef:Geinig topic, nooit eerder gezien!
Even iets proberen....... mijn vroegere wedstrijdpaard heette Erianne (KWPN, geb. 1986), vader Uriant en moeder Loes. Verder weet ik niets meer....
En nog veel langer geleden een Gelderse tuigpaard-merrie dat Klavertje heette (of Klaartje, maar ik durf niet met zekerheid te zeggen dat dit de stamboeknaam was), vos met 4 witte benen. Moet geboren zijn eind 60'er jaren van de vorige eeuw. Ik was nog een jong meisje maar was erg gek van dit paard!
Kun je nog iets vinden van deze paarden?
Als je geen nummers hebt of precieze afstamming kun je weinig beginnen.