Ziet er goed uit remke! Heerlijk weer ook daar. Hier is het al 2 agenda saai grijs koud en mistig. Geen hol an
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zodat hij geen tijd heeft om zelf na te denken of handstanden te maken
lijkt mij ook niet erg fijn zitten trouwens zo'n handstand haha
vérder heb ik de ballen verstand van wissels maar ik vind het volgen van een les van iemand anders altijd super interessant
haha ik zit netjes ?? Coolw heb ik nooit te horen gekregen.
mooi paard is het en ziet er goed uit hoor Remke!

heel fijn hoofdstel!
pff ik weet weer waar ik allemaal spieren heb hahaha.. toen de contra links... hij bokte weer zo hoog, nu moest ik hem aanpakken daarop stil zetten en een schop toe.. niet zo netjes maar het is nu wel over...
.
en soms is het.. tja toch echt een kwestie van even aantonen dat ze toch echt wel moeten luisteren.
..
en anders stappen die gasten er wel op. Zou ook niet willen dan mijn instructeur eraf zou vallen , gezien hij al wat op leeftijd is. Maar fancy doet geen gekke dingen meer *even afkloppen*
iemand die z'n rits dicht doet of over sn gezicht wrijft kan al aanleiding zijn om 180 graden om te draaien en als een hertje naar de andere kant van de bak te rennen.
komt allemaal goed!
simpel haha, ik vond het grappig maar meneertje ook, hij stopte niet meer met wisselen.. Was effe spannend ook 
Wij vieren vandaag dat onze dochter 2 is geworden