zij gaat lekker met m aan de gang en ik mag langs komen wanneer ik wil
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zij gaat lekker met m aan de gang en ik mag langs komen wanneer ik wil
wat ben ik blij en trots
hij is echt super lief. Niet zeikerig gewoon even kijken en doorgaan
kara schreef:Leuk dier Moniek.
Is wel het allerbelangrijkste hè met een fijn gevoel erop stappen en er met een grote glimlach vanaf stappen.
Ik doe het jullie niet na met een driejarige.
Mijn driejarige merrie heeft nog niet eens een zadel op gehad, mag blij zijn als ze normaal met een singeltje en bijzetje loopt.
Denk dat dat nog een heel project wordt om zadelmak te krijgen. Ze ziet alles en is mega vlug. Heel anders dan de contango. Ook veel groter... Ben wel benieuwd wat jullie van haar vinden..
[ Afbeelding ]
)
.. Haydn was langer in z'n lichaam en misschien een cm groter .. Het is niet te zien maar Hudson is gemeten op 169 cm
.. Weet niet of dat helemaal klopt , maar gezien hij net gecastreerd is groeit ie nog wel even door
.
mijn vorige was een Dornenkönig x Formateur.. Hudson doet me heel veel aan hem denken op die leeftijd... Daar is de inter 1 mee gehaald niet op z'n gangen maar op karakter
die kon wel goed galloperen .. Dat kan Hudson naar mijn idee ook. Hahaha dus we gaan lekker rijden en net als met de vorige " we zien wel waar het schip strand "
goud waard zo'n paard!
kara schreef:Safrou vertel, wat heb jij voor draak?
Komt toch niet bij vivaldi vandaan?
, ben zelf ook hartstikke eigenwijs , misschien klikt het daarom