haha ja dat is wel een idee om het te bewaren tot we M/Z zijn ik zal we lif even wat rond kijken voor een clinic!
_Daniquee
Geplaatst: 28-07-11 21:54
op de site van HP staat Florencio er wel bij, dus dan lijkt mij het dat HP hem nog rijd Ik ga iig niet mee!
EL4a1990
Geplaatst: 28-07-11 21:57
we kunnen de clinic wel pas in november doen anders zijn mijn laarzen niet binnen
EL4a1990
Geplaatst: 28-07-11 22:01
we kunnen ook een clinic van coby/marlies van baalen doen! die komen ook op locatie volgens mij en je kunt via mail een offerte aanvragen. ik kwam ook nog Jenny Schreven tegen (zelf nog nooit van gehoord )
AJM
Geplaatst: 28-07-11 22:13
Ow, naja er zijn vast meer ruiters die een leuke clinic kunnen geven. .. Denk dat een binnenmanrge huren wel gelijk weer beetje prijzig wordt. Hebben meer mensen leuke ideeën?
Ik zal starks even naar de foto's kijken, zit nu op mijn mobiel! Ik heb mijn laarzen besteld bij Lipica en daar is nu 14 weken wachttijd en ze hebben 4 weken vakantie :p dus moet 18 weken wachten.
Condesa
Geplaatst: 29-07-11 09:56
18 weken oh dat vind ik zelf altijd balen dat je iets nieuws krijgt en dat je dan zo lang moet wachten Ik moest 3 weken wachten op mijn nieuwe Petrie's en dat vond ik al heel lang toen
Áls Dianth tegen die tijd goed onder het zadel gaat dan wil ik wel 2 uurtjes rijden hoor, maar ben nog geen 18, geen rijbewijs dus dan moet ik wel een chauffeur vinden die dat ook leuk vindt.
Mooie foto's Titsia! Echt een gaaf paard vind het ook een hele mooie kleur vos, tja hoe zeg je dat het is anders dan anders
AJM: Onze florencio is een veulen, en het is nog een uur rijden voor mij. Ik zou toch voor HP of iemand met een florencio, dat lijkt mij leuker voor een clinic
Pasjee
Geplaatst: 29-07-11 10:27
Het gaat wel hard hier opeens!
Ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat Florencio niet meer bij HP staat, weet dat alleen niet zeker Clinic lijkt me ook erg leuk!
Heb zelf nog nooit van die regel gehoord dat je wp'en niet tellen als je niet met paard en al bij de prijsuitreiking bent, is dat alleen in BE?
dat denk ik wel dat dat alleen in BE is want hier hoef je bijnan nooit met je paard naar de prijsuitreiking.
ik heb dat ook hoor dat als ik iets besteld heb ik het liever gisteren dan vandaag heb maar mijn laarzen worden wel mega gaaf dus ik heb het ervoor over!