Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
. Als het vriest, ga ik wel gerust drie kwartier in de bak wandelen met het peerd hoor. Ze komt er dan wel uit, tenzij er echt ijzel ligt overal.

nieuwe camera ^^
soms zit je precies in een achtbaan
. Bij het uitstappen even Gilly zitten observeren. Er is een merrie uit de groep verdwenen (opgehaald door de eigenaar) dus de machtsverhoudingen liggen even anders. Pfff, wat liep ze zich uit te slopen tegenover de andere driejarigen in het groepje. Maar LOPEN kan ze wel. En dat was nog niet eens voluit omdat de ruimte in die paddock iets beperkt is, maar superruime passen, los ruggetje. En geen kreupelheidje te zien (jaaa, daar blijf ik toch naar kijken maar sinds ze 2 jaar geleden terug is gegaan nog geen kreupel pasje gezien). En ze wordt mega groot. Ik geloof dat ze nu zeker 1.65m is en voorlopig nog niet is uitgegroeid. Er zit al een onwijze hals op (Donnerhal- halsje) en een paar lange benen. Ze is totaal niet slungelig en slap, dat valt me erg op en ze heeft de dikke kont van haar moeder geerfd. Ben zoooo benieuwd hoe ze het over een paar maanden gaat doen....
Het schijnt wel een kwaaltje van de Dayano's te zijn werd me verteld op de stal, ze hadden er al een paar gehad die dus allemaal dit deden als ze aan de bak moesten. Het komt vast wel goed.
dat zal je wel aan het hart gaan denk ik na alles wat je hebt meegemaakt met der!