Nakomeling Krack C

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sharkj

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 22:48

Nou alsof ze het gehoord heeft :') net in de les liep ze prima!... ik heb gewoon een stout paard haha.

Fancy lust ook verder niks... Ja mandarijntjes en banaan is ze helemaal verzot op. Maar lucerne heb ik een keer geprobeerd , dat vreet ze echt niet! Zelfs niet gemengd met biks en muesli , ze laat alles liggen. De enige muesli die ze eet is ook die van pavo :') kieskeurig

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 08:33

Gelukkig dat het " niks " is shark .. en ze gewoon stout is .. misschien is ze je gewoon aan het testen ;)

Hudson krijgt 3 x per dag een halve draversbrok en als hij gewerkt heeft een schep natures best en nu ook nog wat slobber erbij .. verder een appel en een wortel ;) en natuurlijk zn hooi .

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 11:29

Haha ze is stout omdat ze het moeilijk vind om anders te gaan lopen. Ze heeft gewoon veel te lang verkeerd gelopen (onwetendheid van beide) ,dus nu verzint ze van alles om er onder uit te komen. Maar volgende week gaat me instructie er een rondje op rijden ~~}> dus ben heel benieuwd wat hij er uit gaat krijgen.

Me vader was gister mee en volgens hem word ze dik :') hahahaha

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 12:18

Aah gelukkig is het dat sharkj :) is opzich ook wel logish dat ze der aan moet wennen aan het juiste lopen :)

Hihi is ze ook wat dikker nu dan ?

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 14:22

Fijn sharkj!!

Fiberforce geef ik omdat het goed voor de maag is en het stimuleert meer kauwen, dus doe bij de sportbrok halfje fiberforce erbij. :) luzerne vond fly eerst ook vies, was echt even wennen. Maar nu vindt ie het lekker :)

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:26

Nee ze was altijd wat aan de dunne kant juist! Dus ben wel blij met een klein beetje meer body :) me vader zat mij ook gewoon te plagen hoor haha. Vind hij leuk!

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:58

essie_blue schreef:
Fijn sharkj!!

Fiberforce geef ik omdat het goed voor de maag is en het stimuleert meer kauwen, dus doe bij de sportbrok halfje fiberforce erbij. :) luzerne vond fly eerst ook vies, was echt even wennen. Maar nu vindt ie het lekker :)

Oke, zoiets zoek ik eigenlijk nog voor door de brok maar Gina vind alles vies :+ net als Fancy dus haha! Is het in brokvorm of lossig spul?

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 18:17

Ik heb pavo Daily plus bij mijn brokken. Volgens mij is dat hetzelfde iets als fiberforce

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 11:55

Ik heb werkelijk geen idee welke brokken adje en blitz krijgen. ik ga vanmiddag klein sprongetje wagen met adje :P

aah dan ist idd wel mooi dat ze nu wat dikker is ;)

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 21:36

Ze is nog steeds geen vetpot :+ van mij mag er opzich nog wel iets bij voor het mooie. Maar ze is prima op gewicht.

Heb vandaag even uit nood een zak Hippostar kruidenmuesli gehaald bij de locale dierenwinkel omdat ik er te laat achter kwam dat me Pavo bijna op is en ik deze week geen tijd ga hebben om nieuwe te halen :') Ben heel benieuwd of het gaat eten of dat ze toch haar neus er voor op trekt.

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 13:09

Zoo vanochtend al weer ff gereden :)
Gaat steeds beter :)

Afbeelding

Hihi toen was die moe :p
Afbeelding

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 18:59

Ach lekker hoor zo in het zonnetje Remke!

En Sharkj, eet ze het?

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 19:22

Wonder boven wonder vind ze deze muesli ook erg lekker! Zou mijn kieskeurige merrie dan misschien iets minder kieskeurig worden?!

Lekker hoor remke! Het was ook wel lekker weer vandaag voor een ritje. Heb vandaag ook genoten van het zonnetje in de buitenbaan.

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 13:18

Zo ik kom ook nog eens piepen! Lees alles wel bij hoor maar heb het nogal druk tegenwoordig :D
Heb een paardje extra om te rijden van iem die ik ken! Heel leuk :)

[***] eet eigenlijk veel dingen graag, behalve bieten vindt hij echt niet lekker...
Heb ze dan zelf ook geproefd en was best lekker dus snap het niet :+

Zn wisseltjes gaan goed tegenwoordig!! Heel blij om :) nu moet hij nog leren wachten.. Hij wordt er nogal uhm heet van :+

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 23:36

super dat je wissels beter gaan alleen lastig ja dat die heet word.

MEIDEN HELE FIJNE FEESTDAGEN TOEGEWENST EN ALVAST EEN FIJNE JAARWISSELING !!

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 06:44

Bedankt Remke :)

Ook namens mij ... Hele fijne dagen en een goed, gezond en sportief 2017 *\o/*

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 19:51

Ook ik wens jullie allemaal hele fijne dagen! *\o/* Y)(^)

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 20:23

En ik ook! En een happy 2017, dat de paardjes het maar goed mogen doen allemaal :Y)

Aaahg hier 2x in een week hoefijzer eraf geschopt. Gina heeft de 'laat-ik-al-mijn-energie-eruit-bokken-knop' ontdekt :+

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 12:09

Fijne feestdagen allemaal! En dat het maar een mooi paardensport jaar mag worden *\o/*

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 15:04

Hahaha lekker he jeska als ze zo fris zijn :p

Iedereen kerstdagen overleefd ?
Ikkuh wel kerstavond eerst suprise gedaan en allemaal hapjes. 1e kerstdag bij mijn ouders geweest en 2e bij me vriend :) lekker 2x gourmetten :p

Vandaag weer gereden en even nummer 1 adje ff opfris beurt gegeven morgen is nummer 2 aan de beurt

Before
Afbeelding
After keek die net beetje knullig
Afbeelding

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 17:19

Haha nou fancy had ook aardig de kolder in de kop. Ze gaat altijd zo lopen gillen ook als ze helemaal los gaat in die paddock :') volgens mij moet iedereen dan weten dat ze plezier heeft.

Ik heb de kerstdagen rustig door gebracht , veel gegeten met familie. En paardje lekker aandacht gegeven.

Vandaag dacht ik lekker te gaan trainen , trof ik fancy slapend in stal aan haha. Die had hele andere plannen geloof ik...

Afbeelding

vind dat altijd zo schattig!

Maar jouw kerst klinkt ook fijn remke! Hij kijkt inderdaad een klein beetje knullig op de tweede foto :P

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 15:36

Aahw lief jaa in zo'n dik pak stroo ;)

hihih uiteindelijk nog wel lekker kunnen rijden ?

Vandaag was blitzer aan de beurt we hadden weer les ! :D dit x oefeningen gedaan op de volte met balkjes en een klein hindernisje deed super goed zijn best

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 16:11

Pff zit weer op een moeilijk puntje met Hudson .. als iemand tips heeft hoor ik ze graag ;)
We zijn natuurlijk bezig met de wissels ( ik pak ze niet elke keer mee ) nu is het zo dat die naar links redelijk goed gaat , die naar recht vind ie echt moeilijk en tegenwoordig maakt hij steeds een soort van handstand als hij het idee heeft dat het gaat komen ..
ik heb vandaag alleen galop werk gedaan en ook natuurlijk de contragalop links mee gepakt .. MAAR .. als hij nu het idee heeft dat we die linker contra ingaan gaat ie al op zn voorbenen lopen ( en dat begint dan nadat we een wisseltje naar links meegepakt hebben .. ) ik wil dan om het allemaal weer wat tot rust te laten komen een klein stukje contra mee pakken en dan weer naar de gewone galop .. dit wordt nu dus wel erg moeilijk := al had ik het laatst stukje wel een redelijke contra maar dan moet ik echt elke sprong controleren ..
Dit is een paar dagen geleden gebeurd .. ik hoorde gister dat Mn bijrijdster een knappe wissel naar rechts eruit heeft gekregen :) .. super blij mee... nu ik nog ;)

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 16:16

Phoee uuhm jaa lastig is dat.. zelf heb ik nog geen wissels gereden of verstand van de wissels dus kan je helaas niet verder helpen jaa wissels met springen heb ik gedaan maar dat is heel anders. Als je hem nu is een x stilzet als die zo er in hangt ? en dan vanuit stilstand weer aan galoppeert ? is dat iets? of hem achterwaarts laat gaan ? zodat die leert niet er in te hangen als je wissel wil doen maar dat je ff totaal wat anders mee pakt zodat weer terug op achterbeen komt... ik zeg maar wat hoor hahah :P

Ik heb net even 2 filmpjes ge upload! zijn van de training vandaag

https://youtu.be/XqpDhtGepco

https://youtu.be/6BZV_qmCSHk

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 17:16

Remke bedankt voor je meedenken :) .. hij hangt er niet in , hij gaat op zn voorbenen staan ( heel hoog bokken :') ) ...

Leuke filmpjes , wat zit jij netjes :) .. en wat een prachtig weer hebben jullie, hier is het helemaal grijs en potdicht van de mist |(