ja Dotan een mooie 1e premie en Phoebe ook een 1e premie!
Dotan was geloof ik 6e geplaatst van de 9. Moet het nog even nagaan. Waren veel mooie veulens die dicht bij elkaar lagen. Dotan had zich meer kunnen laten zien. Maar de tips neem ik mee voor de Nationale in Lunteren!
Phoebe was 2e geplaatst van de 3. Heel blij met mooie commentaar, de mindere punten kon ik me ook helemaal in vinden.
Al met al een mooie geslaagde dag, ik ben volgens mij flink verbrand En ontzettend moe. Heb 2 uurtjes geslapen, dus ik ben behoorlijk op
Sunshine en Indiena zijn vandaag in Lunteren naar de keuring geweest. Sunshine heeft een nette 1e premie behaald. Indiena jammer genoeg een 2e premie, maar dat hadden we al verwacht...
Janneke gefeliciteerd. Idd wel erg jammer van de tweede premie maar als je het al verwacht had, komt het iig niet als donderslag bij heldere hemel.. Dan zou de teleurstelling nog groter zijn wellicht. Maar voor jullie is ze vast goed genoeg zoals ze is toch?
Indiena heeft als 3 jarige een 1e premie behaald. Nu was ze te veel ingevallen door een worminfectie en het veulen die haar leeg trekt. Tevens was ze moe van de lange dag, dus liet zich ook niet zien. Misschien volgend jaar nog maar een keer proberen. Ik heb inmiddels wel besloten om zowel Indiena als Sunshine te houden en de Fries te verkopen
Carrera is gister op zo'n 53 dagen gescand. Het hartje klopt en er zaten beentjes aan. Dus dat gaat goed! Ben zo nieuwsgierig wat eruit komt volgend jaar. Gelukkig komt eerst mijn jongste telg Eston nog naar huis, heb ik wat afleiding en eerder al wat om naar uit te kijken
Anoniem
Geplaatst: 15-07-15 20:49
Oh dat is heel erg jammer en zonde dan ja! Op naar volgend jaar!!!
Ik krijg steeds meer het idee dat Winchester van de melkboer is.. Hij word met de dag arabieriger, terwijl dat bij Don zelf heel erg mee valt natuurlijk en Liby wel 1% arabier bezit..