Ik heb de knoop door gehakt , Haydn gaat in de verkoop we hebben samen gewoon geen klik onder het zadel .. En denk dat die ook niet gaat komen dus voor beide beter dat ik deze keuze hoe zwaar ook heb gemaakt. Ben er ziek van maar het is niet anders.
Dat had ik ook heel erg gehoopt Kara , maar ik voel dat ik er niet meer op moet gaan .. Doe hem en mezelf er geen plezier mee, hij reageert teveel op mijn spanning, ik heb het nog geprobeerd maar het gaat gewoon niet hij is te sensibel en te vlug voor mij.. Ik ben er echt ziek van maar heb hem nou eenmaal niet om naar te kijken of om alleen maar te poetsen
Ik ben er ook echt ziek van ... Ik ga morgen ( ik weet het is snel ) met hem naar Almere om een paard te proberen.. Als die bevalt ook een 3 jarige dan neem ik die mee terug en laat ik Haydn daar achter... Als ik eenmaal een keuze gemaakt heb moet het ook eigenlijk gisteren nog gebeurd zijn .. Dan blijf ik niet te lang in m'n emotie hangen ... Ik hoop dat jullie hem snappen .
Oh wat balen moniek het leek net zo goed te gaan. Maar snap je beslissing wel hoor je heb toch kinderen om rekening mee te houden. Het lijkt me wel verdomt moeilijk, daarom snap ik ook dat het snel wil doen. Suc6 morgen hoop dat je een match heb voor je.
Dank je wel Dries , ik laat het hier weten hoe het is afgelopen.
4ever2day
Geplaatst: 23-07-15 20:16
Ik begrijp idd dat je dan ook snel wil dat hij een ander plekje krijgt.
Minh Dan Vu is gisteren langs geweest en heeft (zoals gewoonlijk) prachtige plaatjes geschoten van onze kudde. Ik heb zonet even een voorproefje gekregen:
Dankje! Heel veel succes vandaag en als je afscheid neemt dan ook heel veel sterkte!
essie_blue
Geplaatst: 24-07-15 15:38
Wauw prachtige foto's!
Succes vandaag Moniek!
Hier gisteren weer op ons H'tje gestapt, is een Gelder en ook echt weer mega braaf.. zou je een kind op kunnen zetten. Helemaal zelf zadelmak gemaakt en beleerd. Best wel een beetje trots op, had dit ook nog nooit gedaan. Maar met zo'n brave is het ook goed te doen. Misschien niet de kwaliteit van de gemiddelde DB hier, maar we hebben er heel veel lol mee zo.
Idd essie, wat moniek zegt. Het gaat niet altijd om het uiterlijk van het dier, karakter is minstens zo belangrijk. Het paard kan nog zo mooi zijn, maar als het niet wil, dan wil het niet. En ik vind dit heeleeemaaal geen verkeerd dier hoor! Die wordt en is zeker heel leuk!
Ik ben ook wel benieuwd Moniek.
moniek21
Geplaatst: 25-07-15 06:47
Ik ben sinds gisteren de eigenaresse van " Hudson " Krack C x Jazz ( op papier Holleeders Rose maar dat gaan we natuurlijk even veranderen ) Super lief dier hij is net 3 wk geleden gecastreerd , er op gestapt en na een half rondje had ik zoveel vertrouwen in m .. Hebben lekker gestapt gedraafd gen gegaloppeerd .. En uitgestapt aan een lange teugel.. Was even vergeten hoe fijn dat was om dat te kunnen . Ik heb nog even geen foto van m .. Photobucket doet moeilijk
dries
Geplaatst: 25-07-15 06:51
Super moniek fijn voor je al zal het wel even moeilijk geweest zijn gisteren!! Ben natuurlijk wel heel benieuwd naar fotos van hudson
Dank je Safrou.. Ja heeft ie Haydn was atletischer gebouwd , Hudson is wat beknopter en lang hengst geweest .. Hij gaat ook nog zeker een paar cm groeien .
Gaaf paard moniek! Heb je Haydn ingeruild? Lijkt me lastig dat je niet weet waar hij terecht komt. Maar iig heel veel rijplezier met je nieuwe knapperd!