Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sjarett schreef:Pff dat is schrikken jvdberg.
Nu maar hopen dat het gewoon een Charmeur is en anders het DNA laten controleren. Maar ja dat kost dan weer geld he. Leuk he paarden![]()
Wij hebben vandaag het duplikaat papier van de "nieuwe" Gribaldi merrie binnen gekregen. Ik ben er zo blij mee. Het is door omstandigheden het tweede duplikaat en normaal gesproken geven ze dat maar één keer uit. We hebben een heel pak papier opgestuurd, compleet met alle papieren van de advocaat en rechtbank en ook nog een uitleg van ons en de veearts en gelukkig is het gelukt. Nu kan ze de voor de stamboekopname (en misschien wel ster) en krijgt het veulen volgend jaar een stamboek mama inplaats van een veulenboeker.
Ben er toch wel heel blij mee, voor eventuele verkoop is een veulenboek merrie niet echt gunstig.
Ze is nu hengstig en ik ga de volgende keer langs bij de veearts om een staal te laten nemen en te kijken of alles in orde is.
En dan kan Charmeur weer voor ons aan het werk
Leoniieke90 schreef:Omdat ik mijn Charmeur merrie Hayfa aan de kleine kant vind, ben ik erg benieuwd naar de schofthoogte van Hayfa dr halfbroertjes en zusjes. Dus hoe groot zijn jullie Charmeurtjes? En hoe oud zijn ze? Hoe groot is hun moeder?
Hayfa is nu 11 maanden en meet 141,5 cm. Moeder is ongeveer 164cm. Dus ik hoop stiekem dat ze nog een groeispurtje of 3 krijgt!