Me paardje is weer helemaal de ouwe! Nu weer lekker rijden morgen naar italie dus dr missen ! verder met jullie flotje alles goeed
Titsia
Geplaatst: 28-07-11 13:49
Kaaaren schreef:
haha dat ligt allemaal lekker verspreid! Ik kom uit waalre, bij eindhoven.. maar dat ligt ook niet echt vlak bij Neerijse!
Is maar 1u30 min rijden voor mij hoor Karen! Dus dat valt echt nog wel mee
AJM Tiel vind ik ook nog doenbaar is 2uur rijden
Wil het zelf organiseren, maar dan gaan jullie wel naar BE moeten komen Iemand hier geen zin om het te organiseren? Tot midden NL wil ik nog wel komen Geesteren vind ik echt wel te ver
Buiten dat het een eind rijden is heeft voor mij ook niet echt meer waarde om het bij pa florencio te doen.. als dat überhaupt al zou kunnen. denk niet echt dat hij tijd heeft voor zijn fanclub
Ik heb mijn flo liefst zo kort mogelijk op de trailer.. haha dat hebben jullie denk ik allemaal wel regio Tilburg ligt nog best centraal.. Maar van wie zou je dan een clinic willen Titsia?
Eigenlijk zou je HP dan moeten vragen. Ik denk dat die hem hier in nederland toch het meeste heeft gereden. Volgens mij zit die in Harskamp.
EL4a1990
Geplaatst: 28-07-11 17:16
*zoekt gelijk op waar Harskamp ligt
Edit: dat is voor mij 128 Km dus zou denk ik wel te doen zijn.
AJM
Geplaatst: 28-07-11 18:51
Zou wel super leuk zijn als het allemaal gaat lukken met de clinic! Maarehm, kun je HP zomaar bellen? Hij is natuurlijk wel een soort BN'er...? :p Heb pas een stuk of 5 keer op mn flo gereden, dus is dan extra spannend.
@ Titsia. 2 uur rijden is toch wel erg lang! Heb zelf geen bak en geen ervaring met zulke dingen, dus aan mij hebben jullie/jij weinig :p
Op de hengstenshow van Nijhof was ik zo brutaal om een handtekening te vragen aan HP, en vroeg gelijk waarom Flo niet onder het zadel was geshowt. Hij zei dat hij nu alleen voor de fokkerij wordt ingezet Jammer!
Met Bacardi gaat het alweer veel beter, gelukkig!
Laatst bijgewerkt door AJM op 28-07-11 18:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Het gaat vandaag alweer een stuk beter met Bacardi, alleen het lopen gaat nog beetje moeilijk.
EL4a1990
Geplaatst: 28-07-11 18:55
ik wil best helpen met organiseren, vind ik wel leuk. ik denk dat je dan een mailtje moet sturen richting HP maar dan kunnen we eventueel ook vragen of hij op locatie kan komen en dat we dan ergens een binnenbak afhuren ofzo?? het zijn maar ideen he denk alleen niet daat het heel goedkoop zal zijn.
@AJM: dat is wel spannend ja dat je er nog niet zo vaak op hebt gezeten, maar ik denk dat die clinic nog wel even gaat duren dus dan komt het vast goed. mooi dat het al beter met haar gaat komt weer helemaal goed
Ik vind het idee heel leuk, maar ben bang dat het voor mij te ver reizen wordt. Harskamp is met de trailer denk ik al zo'n 2,5 uur rijden voor mij. Ik woon net boven Groningen.
nou ik zag laatst een topic voorbij komen van tango geloof ik die hadden ook gemeet met zijn allen (wel in harskamp) en hadden een clinic van HP gehad. maar het mag ook wel van iemand anders zijn
Ok leuk! en weet je heel toevallig of ze de hoofdprijs hebben moeten betalen en ofdat het leuk/leerzaam was? Harskamp.. ligt dat centraal? (kan even niet kijken want zit op mn mobiel)
Harskamp is richting het noorden en is vanaf mij al 128 Km denk dat dat te ver wordt voor veel mensen.
Kaaaren
Geplaatst: 28-07-11 21:50
Zo dames hier word al flink geregeld haha
Harskamp had ik al gekeken, is ruim anderhalf uur vanuit Eindhoven.. ligt bij de veluwe Denk dat we Hans peter miss even moeten bewaren voor over 2 jaar, wanneer we allemaal in de M/Z zitten dan hebben we er denk ik veel meer aan! En dan kunnen ze ook makkelijk wat langer op de trailer.
Nu zijn ze allemaal nog zo jong... ik zou wel een gerichte clinic willen over houding en zit, of over het spier training/opbouw jong paard, wat denken jullie? nog meer leuke ideeën?