Sharkj schreef:Ben ook heel benieuwd!
Hoop dan wel dat paarden met krack als opa ook mogen
Haha nou zo niet gaan we gewoon mee om te kijken
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dat gaat hard!
) is geloof ik M2 of selecteren voor de Overijsselse. Hoe uitdagender de doelen, des te leuker!
maar tof idee idd om zo'n clinic te houden
... ze zullen het wel erg druk hebben ivm de HK
) gaat ook super goed ineens! Mega vreemd, twee weken terug heeft ze werkelijk álles eruit gebokt, zeker 10 rondjes achter elkaar. Aan de longe gelukkig
Daarna heb ik een les gereden, waar ik vooral geleerd heb hoe ik mijn onzekerheid voor Gina kan 'verbergen' dus ben andere woorden; hoe ik écht de leiding kan nemen en niet 'in mijn hoofd' ga zitten (zoals ze dat zo mooi zeggen
). Dat uitgevoerd en BAM ik heb een mega ontspannen relaxte werkwillige pony ervoor terug gekregen

Best ambitieus maar niet onhaalbaar denk ik. Zondag weer 2 rondjes bb 90 springen. Ik ben heel benieuwd.
alles gaat op het dooie akkertje. En ze is er totaal niet van onder de indruk als ik boos word -zucht- zet geen pas harder als ik haar eens flink aantik. Kan daar zo pissig om worden.. heb vanavond weer les en ga gelijk even vragen of mijn instructeur er van de week even op wil klimmen om te kijken wat hij ervan zegt.
als ze echt sloom is kan je misschien beter het voer wat opschroeven? Of een energie supplement?
Wat vreemd dat ze zo loom is dan, zit er idd iets niet helemaal lekker. Beetje een winterdip? Keertje bloed afnemen om de waardes te checken? Merk wel dat mijn Krack een hoop krachtvoer kan hebben, krijgt 2 volle scheppen sportbrok en 1 schep fiberforce em een emmer luzerne per dag. Hoeveel krijgt fancy nu?
en idd bloed laten checken kan ook geen kwaad denk ik
ze weet donders goed dat ik haar niet echt pijn wil doen.
als ik zoveel voer erin zou gooien groeit Gina geloof ik dicht en vlieg ik door de bak haha. Gina krijgt 1 schep gastro + over de dag verdeeld en daarnaast alleen ruwvoer. Muesli kan ze op een of andere manier niet goed tegen, gaat ze van aan de schijt
met de knieën is het inderdaad niet goed om te lang niks te doen gezien die spieren en banden juist aan moeten sterken. 
en een hoop luzerne bij het krachtvoer.
dat fiberforce klinkt wel interessant, waarvoor voer je dat bij Essie?