Nakomelingen Haarlem

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jet_Pam

Re: Nakomelingen Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 17:02

Ja dat is echt fijn als je het met dekens op kan lossen, die van mij was al geschoren geweest voordat ik hem kocht. En hij heeft ook al vanaf veulen erg lang haar. Oehh spannendd! Ik heb hem 2weken terug gehaald, het scheeld echt een hoop hoor :)

Empress

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 22:30

Hier worden ze ook geschoren omdat het teddyberen zijn, vooral Ad niet best..
Bij de vorige eigenaar zat Ad zo lekker kort in de vacht, ook in de winter. Dus ik dacht, dat is super fijn! Maar ja daar stond hij altijd binnen en bij ons staan de paarden zo veel mogelijk buiten. Nu 's nachts niet dan, overdag wel hele dagen als het weer niet te dramatisch is.
Maar vind het drama aldoor die dikke natte vacht, vind het scheren dan wel ideaal. :)

Mooie foto trouwens!!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 23:40

Groot gelijk hoor!
Dankjewel! :)

Jet_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 22:32

Gisteren het laatste felbegeerde puntje in de L2 gehaald en dik ook! Met 189 was ik erg tevreden! :) Over de eerste proef hebben we het maar even niet (174, 10 min. inrijd tijd omdat het verschrikkelijk inliep en een koppig paard haha) Maar nu mogen we ein-de-lijk naar het M! En ik ben zo trots dat we dit hebben bereikt vooral omdat veel mensen ons als kansloos zagen omdat het nou eenmaal niet de makkelijkste is hihi. Oja en voor de leuk even een paar zonning foto'tjes van vannochtend, omdat we zo van zondagen kunnen genieten samen :D haha! Afbeelding Afbeelding Afbeelding

norton84

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 08:10

Hoe gaat het met jullie paardjes. Diego zijn zadel word binnenkort gecontroleerd.ben benieuwd hoeveel hij veranderd is qua vorige meting.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 09:52

Hooi!!

Met Babs gaat ie super, we pakken sinds een weekje het rijden weer op en ze doet het fantastisch! Ik zal straks wel even een foto plaatsen. Morgen hebben we een fotoshoot en aangezien ze helemaal van bijna zwart naar bruin gaat, wordt ze alweer een stuk mooier!

Jet_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:03

Hey! Met bail gaat ook alles goed :) zadels zijn bij mij ook weer nagekeken en liggen weer mooi. Verder zijn we aan het trainen voor de m, en springen 1x in de week voor de afwisseling. Ik merk wel weer dat ie af en toe de lente al in zn bol heeft haha! Die van jullie ook?

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:08

Lekker ja! Gaaf hoor dat wedstrijdjes rijden en dergelijke! Babsie en ik gaan dat eerst niet doen :n heb mn wedstrijdambities eerst maar op een laag pitje gezet.
Lente in dr bol in de zin van gek doen? Als ze in de paddock is wel, maar onder het zadel en daarbuiten is ze lekker rustig! Heel anders dan toen ik dr net had :+

Empress

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:22

Hoihoi,
Fijn dat het bij jullie zo goed gaat! Gelukkig komt het voorjaar weer in zicht, vind dat zooo veel beter dan de winter. Nu de bak snel drogen en dan kunnen we weer lekker thuis trainen ("duimen").

Alles op zijn tijd Sharon, jullie wedstrijdtijd komt misschien nog wel! :)

Ad doet het qua springen echt suuuuper. Laatste twee wedstrijden in het B 74 pt 2e prijs en 74,5 pt en 1e prijs. En in het L springt hij ook braaf rond maar vergeet ik zelf (spanning, stom he) nog goed te rijden waardoor ik terug rijdt i.p.v. naar voren dus dan springt Ad door mij balken. Dus dat gaat nog wat wisselend. Moet me nu zelf echt even over mijn eigen angst heenzetten. B is makkie, L is ineens zo spannend.. Pf. :P Maar komt doordat we de 1e keer in het L midden in een sprong zijn beland. Dat blijft bij mij dan toch hangen. Buitenseizoen maar lekker L, gaat naar mijn mening altijd fijner dan indoor.
& daarbij starten de eerste crosstrainingens straks alweer! Kunnen we ons voorbereiden op de cross in Westerbork in april. Heb daar zo veel zin in.
Daarnaast train ik de dressuur tussendoor af en toe wat bij, maar niet meer op heel fanatiek niveau. Ad is zo veel losser geworden in zijn lichaam nu ik veel spring etc. Door de dressuur ging hij zich alleen maar vastzetten.

Empress

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:26

Hier ben ik wel trots op. :D

Afbeelding

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:28

Gaaf hoor!
Je woont ook niet heel ver bij mij vandaan geloof ik!

Met deze plaatjes was ik dan weer blij:
Afbeelding
Afbeelding

Ojaaa ik ben totaal geen setjes persoon :+

Jet_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:29

Ik ben toen ik bail net had ook niet meteen wedstrijden gaan rijden hoor, eerst lekker genieten en in de trainingen bevestiging vinden en dan een keer gaan (duurde bij mij een jaar haha) haha ja in de zin van gek doen, na de eerste sprong als een rodeo paard een half rondje bokkend de bak door. En als ik in de dressuur middengalop vraag dan kan ik tegenwoordig ook ewn vrolijke rodeo te gemoed haha! Aan de longe hoef ik de eerste 10 min ook niks in te brengen want hij gaat al piepend uit zn plaat. Terwijl hij de rust zelfe is op de paddock (gek paard) al word hij op stal ookwel de nieuwe houdinni genoemd want meneer weet op een of andere manier het hek van de paddock wat op een schuifslot zit open te maken(zonder schuif te openen & zonder hek te slopen) maar wel echt het hek open te krijgen naar zn stal te wandelen en in stal met de deur open te gaan staan eten... hahaha fijn dat het bij jouw ook lekker gaat empress! Ik heb hetzelfde probleem hoor maar dan ga ik teveel voorwaarts waardoor hij vlak gaat springen en dan balke tikt. Vandaar dat ik nog even niet op sprintwedstrijd ga haha!
Cross lijkt me ook oh zo gaaf! Ben benieuwd naar de eerste foto's straks weer :)

bastiaan02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 18:30

Hier gaat alles ook super. Bas heeft samen met mijn man weer twee puntjes gereden in de L1. Nog twee te gaan. Had eindelijk goede punten. Gaat het dan eindelijk lukken?
Zelf heb ik de stoute schoenen aan gedaan en me ingeschreven voor een Clinic met Evert de Jong. Vindt het doodeng maar ga het gewoon doen.
Met Bas gaat het ook goed. Heeft voortdurend honger en is alsmaar op zoek naar alles wat ie eten kan. Niet dat ie niets krijgt hoor.
Straks heeft ie weer springles en dat blijft zijn liefste ding.
Fijn dat het bij jullie loopt.
Leuk stukje Empress, blijft waanzinnig om je zelf in de krant te zien staan. En goede punten hoor!
Jouw paard _sharonnnn ziet er ook fantastisch uit. Loopt lekker hoor.
Jet-Pam. Bas is ook zo'n grappenmaker. Gaat graag aan de wandel. Hoef zijn stal echt niet open te latent of hij is weg. Op zoek naar zijn vrienden of wat te snaaien. Hij is er echt graag uit.
Blijven lekkere beesten die Haarlems.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 08:32

Ik sluit me bij je aan!
En ze zijn ook zo knap om te zien :)
Die clinic gaat vast helemaal goed komen!

norton84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 10:01

Ik ga vandaag voor het eerst met diego op vreemde locatie rijden. Dus spannend of hij straks de trailer in gaat

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 15:39

En is t gelukt?
Babs en ik zijn op de foto geweest, dus ben benieuwd! :)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 20:03

Tadaaa! Babs en ik hebben zelfs een sprongetje durven nemen :D

Afbeelding
Afbeelding

norton84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 23:07

Ik zit nog steeds op mijn wolk. Het laden thuis ging super.wel iets stress maar acceptabel. Daar gekomen even rustig laten kijken. Opgezadeld en paar rondjes aan hand door bak gewandeld. Vervolgens erop even spanning. Wat makkelijk weg vloeide. En ook zo de trailer weer in. Dus ik ben zeer tevreden. Bij intresse wil ik wel filmpje plaatsen. Wat komen er weer mooie foto's voorbij

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 12:53

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een filmpje!
Babs heb ik al 2 maand niet op de trailer gehad en ik vraag me af of ze het wel wil :+

norton84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 09:37

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 09:37

He zus het lukte je nu toch zelf
Ben trots hoor

norton84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 09:44

Haha stef ik heb jou link gekopieerd en hier geplakt.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 10:26

Mooizo, dat mag ook!!
Wat heeft ie een mooie volle staart trouwens, prachtig!

norton84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 14:42

Dankjewel. Hij moet nog bij komen van schuren. Maar heeft idd volle bos

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 11:09

Mooie foto's Sharon :j

En fijn dat het zo goed is gegaan Norton, hij ziet er goed uit inderdaad !

Ik heb de mijne nu op een andere stal staan, en dit gaat echt super goed, echt blij mee :)
Zal binnenkort ook is wat foto's plaatsen, hij is gister 20 geworden trouwens :Y)