Nakomelingen van Florencio!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Fleur_BC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 19:59

Hier dan eindelijk mijn foto's! Gemaakt op 16-5 op mijn verjaardag een cadeau van mijn ouders een les van adelinde! Altijd al van gedroomt en zij maakte het waar ! <3
Afbeelding Altijd er plezier in hebben! :)
Afbeelding Mijn knappe flotje :*
Afbeelding Het hoofd van de flo!
Afbeelding En dan nu de laatste met adelinde.....
Afbeelding Alsjeblieft! *\o/*

Janniek

Re: Nakomelingen van Florencio!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 20:07

Zooo Fleur mooi beestje hoor. Leuk dat je die les kado hebt gekregen van je ouders.
Was vast heel leerzaam!!!

Fleur_BC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 20:54

Janniek schreef:
Zooo Fleur mooi beestje hoor. Leuk dat je die les kado hebt gekregen van je ouders.
Was vast heel leerzaam!!!

Nou ik moet inderdaad zeggen in die ene les heb ik tog echt veel geleerd! maar dat mag ook wel voor het geld haha

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 21:16

Wat een leuke foto's Fleur!! Wat heb je allemaal doorgenomen? Was het anders dan je gewend was??

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 21:29

Wat een mooierd Fleur!!!
Dankje Kaaaren! gaat vast helemaal goedkomen :D

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 23:18

Whow Fleur_BC! Wat gaaf zo'n cadeau :D
Jullie zijn een mooi stel samen :) leuke flo heb je!

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 07:56

Mooie flo zeg :)
Ik heb zondag eigenlijk een fotoshoot, maar denk niet dat hij door gaat met deze weersvoorspellingen.

Janniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 12:15

Het ziet voor zondag inderdaad niet zo goed uit. Misschien veranderd het nog iets en heb je mazzel ;)

Fleur_BC

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 18:06

Venetia schreef:
Wat een leuke foto's Fleur!! Wat heb je allemaal doorgenomen? Was het anders dan je gewend was??

Jaa dat zeker! zij is heel erg stug op rechts en gaat ze tegenwerken en op een of andere manier heeft zij in die ene les dat eruit gekregen enzo! en het wijken en het niet plakken aan de rand van de bak! dus maar ga over 1maand weer erheen dus volgen weer foto's ik zal vanavond ff meer er opzette!

Fleur_BC

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 18:07

Bedankt iedereen! ben er echt ook heel blij mee ! Maar vandaag ging in op les, en toen was ze kreupel.....

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 08:47

wat jammer fleur, weet je ook hoe het komt?
het komt vast wel weer goed!!

ik heb voor mijn flo een nieuw doel gesteld, t is best moeilijk maar ik denk wel haalbaar: ik wil na de brabantse gelijk L2 starten (dat is dus september) en dan wil ik in januari/februari M1 starten :D hopen dat we het halen.

Condesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 09:35

Leuk paard hoor Fleur!! Balen dat ze nu kreupel is! :oo

Spannend El4a, maar komt vast wel goed! :D

Fleur_BC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 12:31

EL4a1990 schreef:
wat jammer fleur, weet je ook hoe het komt?
het komt vast wel weer goed!!

ik heb voor mijn flo een nieuw doel gesteld, t is best moeilijk maar ik denk wel haalbaar: ik wil na de brabantse gelijk L2 starten (dat is dus september) en dan wil ik in januari/februari M1 starten :D hopen dat we het halen.

Ja het komt zeker goed! Ik denk dat het is gebeurt in het land dat haar maatje op dr kroonrand is gesprongen! Ben er net heen gegaan en ze liep al beter! dus afwachten maar hebben jullie nog tips dit te behandelen?

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 12:45

Condesa fijn dat ze zo braaf was! Die van mij is ook braaf, maar als ze ontploft doet ze het wel goed :D Leuke foto’s ook, ziet er idd erg relaxed uit :D

Romygic das idd balen, liep hij misschien wat te gespannen? Maar je gaat knoeihard op wedstrijd dat zegt al genoeg vind ik :j

Xsander veel plezier in Spanje, neem even wat zon mee als je terug komt :D

Fleur, wow wat een fijn cadeau! Ow kreupel nu, flink balen, van waar komt het?

El4a1990 voorspellingen in BE zijn voor zondag alvast niet al te goed, hopelijk word het bij jullie toch beter…

Gisteren ook weer wedstrijd gehad, hier mijn verslagje :+
Inrijden ging ze best wel lekker :j Had de tip gekregen om eens tussen de ringen en rondom de jury te rijden (vind ze echt doodeng), zogezegd zogedaan. Net voor ik de proef in moest even tussen de pistes door slalommen, ligt daar net naast mijn ring een supergrote steen. Benthe maakte echt een enorme luchtsprong, ik vlieg dus omhoog en land elegant (ahum) op het veld, met de teugels nog in mijn hand, paardje proberen vasthouden (want ze gaat sowieso lopen als ik val) na een paar meters in een drafje meegesleurd te worden, toch maar los gelaten, en daar ging Benthe :D Door de ringen, richting springterrein, terug door de ringen etc :D Ze uiteindelijk vast gekregen, er onmiddellijk terug op, en onmiddellijk mijn proef moeten starten :\ leek dus echt nergens op, ik zat nog na te bibberen, en bij haar was de concentratie helemaal weg, geen constante aanleuning meer en ik vergat dan ook nog eens dat teugels geen waslijntjes zijn :roll: Heb ik nog 184punten bij elkaar gesprokkeld, snappen wie snappen kan want het leek echt nergens op… En er zijn nog best leuke foto’s gemaakt :D (yups zitten op mijn kont kan ik niet, en door de spanning zat ik nog extra voorover :o check mijn broek ook hoe vuil :D )
Brullen op je paard dat ze in galop moet blijven :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
nog voor mijn valpartij :+
Afbeelding

Condesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 18:03

Wauw gave foto's Titsia, prachtig paard!

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 18:08

Op de foto's ziet het er niet uit 'als of het nergens op leek' haha..Hij ziet er heerlijk relaxt uit!
balen van je val. verder nergens last van gehad?

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 19:00

Relax is wel het juiste woord, ze negeerde mijn been compleet, zag achter elke kegel kabouters zitten. Dan lag er ook nog een greppel in de ring, waar ze amper over wou, rechtergalop ging niet, ik vergat dat ik teugels had etc :D Heb het wel op film maar is te beschamend :P
Last mja, linkerbeen ziet wat blauw, linkerarm ook, en net boven mijn voet richting scheenbeen, enorm pijnlijk, maja had ook maar niet moeten vasthouden toen ze ervan door ging :D
En euhm lang leve een goede fotograaf :D

Janniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:35

Jammer Fleur dat ze kreupel is, maar het gaat vast weer goed komen.
Titsia foto's zien er wel mooi uit :D
El4a1990 Altijd goed om een doel te stellen, dan kun je je ook ergens op richten(en je doel weer bij stellen kan altijd nog)

Janniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 17:47

Net een clinic gereden met Bo. Ze ging echt heel fijn. Het was erg leerzaam. Na het uur hadden we beiden het zweet goed losl :D

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 18:07

Janniek fijn dat de clinic zo goed ging!

Hier morgen wedstrijd, maar ze geven een hele dag regen :r

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 18:41

Jammer Titsia dat je wedstrijd niet zo goed ging.. maar wel nette punten :)
Fleur gaat het al wat beter met je paardje?

Pff wat een rot weer hier zeg, wou net de paarden naar binnen doen, maar ze wouden niet komen, waren alleen maar aan het vliegen... nou dan zeg ik byeee jongens ga maar lekker in de regen staan! :)

Ik krijg volgende week vrijdag les van Aat van Essen, kent iemand hem? hij komt bij Zwolle vandaan.. Iemand van de club raadde hem aan, dus kan altijd proberen! ben benieuwd! :d

Janniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 20:34

Titsia veel succes morgen en ik hoop dat het toch nog droog blijft voor je.
Xsander ik ken hem alleen van naam, geen ervaring mee.

_Daniquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 21:15

:wave: Meld me ook weer eens!
Jeetje, ik ben sirieus echt fan van Benthe! Wat een ontzettend stoer paard zeg wauw :~

Condesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 12:25

Gaaf Janniek een clinic! Van wie had je die? (of lees ik daar overheen := )

Hier is het ook constant rotweer.. echt balen, heb zo gewoon geen zin om wat te gaan doen :P
Maar straks toch maar weer even bezig met de Florencio. Heb er nu 3x opgezeten en gister het eerste drafje gedaan :D

Niet echt van toepassing op dit topic := , maar ik moet deze zaterdag met mijn New Forest veulen naar de centrale keuring in Ermelo... pff ben nu al zenuwachtig :o
Ik had met haar op de regionale keuring vorige maand gewonnen (heeel onverwacht :o), dus toen mocht ik door naar de centrale. Ben wel heel benieuwd hoe ze het gaat doen!

Janniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 12:33

Leuk condesa gefeliciteerd! Altijd spannend zo'n keuring.

Ik had een clinic van Mark van de Donk (leerling van Adelinde). Kreeg vandaag met rijden helaas niet het zelfde gevoel als gisteren tijdens de clinic. ;(