Altijd er plezier in hebben!
Mijn knappe flotje
Het hoofd van de flo!
En dan nu de laatste met adelinde.....
Alsjeblieft!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Venetia schreef:Wat een leuke foto's Fleur!! Wat heb je allemaal doorgenomen? Was het anders dan je gewend was??
hopen dat we het halen. 
EL4a1990 schreef:wat jammer fleur, weet je ook hoe het komt?
het komt vast wel weer goed!!
ik heb voor mijn flo een nieuw doel gesteld, t is best moeilijk maar ik denk wel haalbaar: ik wil na de brabantse gelijk L2 starten (dat is dus september) en dan wil ik in januari/februari M1 startenhopen dat we het halen.
Leuke foto’s ook, ziet er idd erg relaxed uit 

Had de tip gekregen om eens tussen de ringen en rondom de jury te rijden (vind ze echt doodeng), zogezegd zogedaan. Net voor ik de proef in moest even tussen de pistes door slalommen, ligt daar net naast mijn ring een supergrote steen. Benthe maakte echt een enorme luchtsprong, ik vlieg dus omhoog en land elegant (ahum) op het veld, met de teugels nog in mijn hand, paardje proberen vasthouden (want ze gaat sowieso lopen als ik val) na een paar meters in een drafje meegesleurd te worden, toch maar los gelaten, en daar ging Benthe
Door de ringen, richting springterrein, terug door de ringen etc
Ze uiteindelijk vast gekregen, er onmiddellijk terug op, en onmiddellijk mijn proef moeten starten
leek dus echt nergens op, ik zat nog na te bibberen, en bij haar was de concentratie helemaal weg, geen constante aanleuning meer en ik vergat dan ook nog eens dat teugels geen waslijntjes zijn
Heb ik nog 184punten bij elkaar gesprokkeld, snappen wie snappen kan want het leek echt nergens op… En er zijn nog best leuke foto’s gemaakt
(yups zitten op mijn kont kan ik niet, en door de spanning zat ik nog extra voorover
check mijn broek ook hoe vuil
)

Heb het wel op film maar is te beschamend 

Meld me ook weer eens!
)
, maar ik moet deze zaterdag met mijn New Forest veulen naar de centrale keuring in Ermelo... pff ben nu al zenuwachtig 
), dus toen mocht ik door naar de centrale. Ben wel heel benieuwd hoe ze het gaat doen!