Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Echt waanzinnig! 

haasje20 schreef:Ik vergeet steeds dat dit topic er nog is en dan vergeet ik dus ook te reageren![]()
Maar ik heb van het weekend mijn eerste 2 punten in het zz-zwaar gehaald![]()
Nu rustig doortrainen en ondertussen regelmatig blijven starten om zelf een beetje in het ritme te blijven.
Leuk om te lezen dat ze het allemaal zo goed doen!
Zal wel aan de warmte liggen hihi) en een eerste plek met 195. Dus 3 winstpunten; ik moest er nog eentje om Z1 startgerechtigd te zijn, maar nu zijn we dat natuurlijlk dik! 5 aug gaan we ons Z1 debuut maken in Zoelen. Echt super spannend! Heb de proeven die ik moet rijden net even bekeken op de KNHS app; kreeg even een lichte rolberoerte
maar verder natuurlijk wel heel gaaf
. Ben benieuwd! 

Vroeger bij mijn verzorgpaardjes deed ik er dan ook een martingaal aan. De keuze is reuze haha.
), en pas heb ik nog nooit ergens nodig gehad behalve in duingebied Heemskerk/castricum. Dat wordt beheerd door pwn en die eisen dat.
, om er maar niet aan te moeten. Ik merk ook dat het lijkt alsof ik het hoogst haalbare met mijn huidige instructrice heb bereikt en nu verder moet kijken naar iemand anders die dit stuk samen met mij opgelost krijgt. Helaas heb ik zelf net zoveel ervaring in de wedstrijden en op dit niveau als Franco zelf, dus ik ben hem niet altijd goed tot hulp omdat ikzelf er dan geen feeling voor heb. Het is een leerproces, maar soms wel lastig als je dan op moeilijke punten stuit.

estherpitout schreef:Weet iemand hier toevallig waar Voice ter dekking staat
Ik zie hem niet staan tussen de dekhengsten op de website van GHPC en als ik google vind ik ook nergens waar hij ter dekking staat ( ik woon in de VS misschien dat de zoekmachines anders werken op mijn computer)
Dank je wel!