Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mijn eerst volgende wedstrijd staat gepland voor 21 mei (2 dagen na de voorlopige restrictie-datum). Hopelijk mag die wedstrijd tegen die tijd weer door gaan.                                                         

)

)

Eston deed ook een keertwending (ze gaf per ongeluk de hulp), toen was het ook keihard woooeeeeeee op zijn rug. Maar hij doet er geen stap anders om. Laatst reed ik ook zelf tussen een springles van een aantal kinderen en (meeste A) pony’s, veel herrie met gillen lachen schreeuwen, hij is het gewend 

Heeft zeker potentie voor meer, maar ik zelf ben niet meer zo’n held in het springen. Vandaar dat we gewoon lekker rustige crosstrainingen blijven doen 

Eston heeft een heel fijn meewerkend karakter, braaf maar wel dapper en hij heeft genoeg werklust. Een relaxt buitenritje aan een lange teugel en het dressuurwerk met ‘actie’. Elke keer dat je opstapt, wat je ook gaat doen, geeft hij een vertrouwt en blij gevoel 

Kleuters stappen er letterlijk ook op weg en ikzelf kan hem relaxt rond laten rijden of wat heter maken. Op buitenrit is hij ook braaf