Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alleen haar neus is dan nog bruin en de benen zwart haha. 

_sharonnn schreef:Ik zal me even voorstellen;
ik ben Sharon en ik ben 19 jaar. Ik heb sinds oktober een 7-jarige merrie van Haarlem, ze heet officieel Bargea, maar ik noem haar Babs.
ik weet niet hoe actief dit topic is, maar ik vind het wel leuk om er een beetje over te lezen!
welke kleur heeft je paard oorspronkelijk Monte Karlo?

in mn profiel staan er wel twee!
en zal nog wel even uit de running zijn.. _sharonnn schreef:Dankjewel!
Ah okee, leuk beestje hoor
ik heb wel een foto, maar ik ben op mn telefoon nuin mn profiel staan er wel twee!
ik heb het trouwens wel vaker gezien hoe jouw paard eruit ziet, is t de eerste keer dat je m geschoren hebt?
mijn paard ligt momenteel in de kreukels helaasen zal nog wel even uit de running zijn..
Empress schreef:Volgens mij bedoelt ze dat ze het al vaker gezien heeft hoe hij is (de aparte haargroei na scheren).
Maar ja wat ik al zei, vind Ad ook altijd een vreemde vacht krijgen een tijdje nadat hij is geschoren. En dit is nu al het 3e jaar.. Het moet maar gauw weer voorjaar worden!
Welkom Shanon ! Ik ben benieuwd naar een foto van je Haarlemmetje.
Hoezo ligt hij op het moment in de kreukels?
Ad zit bomvol energie momenteel, niet best. Het is zo'n boef. Alleen maar stuiteren en enthousiast doen, niet gemeen, hij weet volgens mij niet hoe hij zijn energie kwijt moet onder het zadel. En dat terwijl ze hier hele dagen buiten staan. Heb hem al op minder sportbrok (wordt ie heftig van, is die normaal namelijk nooit) en meer basisbrok staan. Wat hij heeft.. Haha. Springt zo wel lekker goed. ;D Hij is meestal juist het tegenover gestelde, moet ik hem tijdens het rijden echt wakker maken.
MonteKarlo schreef:Dankjewel![]()
Heb even gekeken en leuk dier!
Huh waar dan ? Zet maar weinig foto's van hem op bokt..
Aah oliebol zeg, wat heeft ie ?

Empress schreef:Volgens mij bedoelt ze dat ze het al vaker gezien heeft hoe hij is (de aparte haargroei na scheren).
Maar ja wat ik al zei, vind Ad ook altijd een vreemde vacht krijgen een tijdje nadat hij is geschoren. En dit is nu al het 3e jaar.. Het moet maar gauw weer voorjaar worden!
Welkom Sharon ! Ik ben benieuwd naar een foto van je Haarlemmetje.
Hoezo ligt hij op het moment in de kreukels?
Ad zit bomvol energie momenteel, niet best. Het is zo'n boef. Alleen maar stuiteren en enthousiast doen, niet gemeen, hij weet volgens mij niet hoe hij zijn energie kwijt moet onder het zadel. En dat terwijl ze hier hele dagen buiten staan. Heb hem al op minder sportbrok (wordt ie heftig van, is die normaal namelijk nooit) en meer basisbrok staan. Wat hij heeft.. Haha. Springt zo wel lekker goed. ;D Hij is meestal juist het tegenover gestelde, moet ik hem tijdens het rijden echt wakker maken.

. Vorige week ook weer eens een dressuurwedstrijdje gelopen en weer een winstpuntje gehaald in de L2. Volgende week gaan we hopelijk voor de laatste punt in het L2
.