Ja stom hè. Dat paspoort voelt als een soort bevestiging. Wel leuk dat sjarett als fokker staat en wij als eigenaar. Pareina staat nu ook eindelijk op mijn naam, vergat ik steeds... Niet slecht kleine finale. Even zoeken of er filmpjes zijn.
Ik heb hem gister (live) gezien in verden. Helaas is zijn stap echt te weinig anders had hij zeker kunnen winnen. Zelf had ik hem 3e plek gezet helaas werd het maar een 5e. Hij liet zich erg goed zien stap voor zijn doen goed, maar de 1e had een 10 voor de stap . Ook een jaarling ervan gezien bij vriendin, leuk dier niet te groot op eerste gezicht niet heel speciaal maar heb hem niet zien lopen. Ook deze was zwart/erg donker.
_LJM_
Geplaatst: 06-08-12 00:26
Hoi allemaal!
Wij hebben vorig jaar een prachtig donkerbruin groot merrieveulen van Charmeur gehad, Charmeur x Flemmingh (xRubinstein). Doordat deze combinatie zo goed uitgepakt heeft hebben wij de merrie dit jaar wederom met Charmeur geinsemineerd. Ben weer erg benieuwd!
magootie
Geplaatst: 07-08-12 13:16
Hier een berichtje over Charmeur, mijn baas en eigenaar van Charmeur wilde even laten weten hoe goed Charmeur het gedaan heeft in Verden!
Charmeur heeft de 5e plaats behaald. Hij was publieks lieveling en kreeg een staande ovatie tijdens de prijsuitreiking! Charmeur werd steeds rustiger in de stap en de cijfers in zijn laatste proef in Verden waren voor de draf 9.5 , stap 7.8 en draf 9.4 (hoogste vergeven cijfer)!!! Een topprestatie dus!
Hier nog een paar hele mooie foto's en een filmpje van deze topper!
Mooie foto's zeg. En ook een prima filmpje. Volgens mij vind hij het allemaal spannend en interessant, af en toe een brul, maar hij lijkt goed rijdbaar te blijven. Emelie is ook een fantastische ruiter. Als ons veulen maar een pietsje van z'n vader heeft..... T blijft een mooie hengst!
Thora
Geplaatst: 07-08-12 13:51
Topper! Ik heb de eerste proef nog op clipmyhorse kunnen bekijken. Toen had hij nog wat spanning in de stap. Draf en galop zijn formidabel. Ik ben benieuwd hoe hij het grotere werk later gaat aanpakken!
Wat is hij mooi he. Ik was er vast van overtuigd dat hij de nieuwe wereld kampioen zou worden, jammer dat hij het in de stap heeft laten zitten. Maar het blijft een hengst met heel veel kwaliteit en ik blijf fan Onze jaarling is mijn favoriet en ik verheug me nu al op het veulen van volgend jaar.
Charmeur had gewoon eigenlijk n medaille moeten hebben maar goed....... Heb enorm van deze hengst genoten in Verden, wat een houding,uitstraling en talent heeft dat paard. Ongelooflijk....... Hij liep gewoon heel goed, stap kon beter,maar er waren er die minder stapten en toch betere punten kregen.
AL met al een fantastich WK en geloof maar dat Charmeur indruk maakte, doodstil in de tenten toen hij in de proef zat!
Mijn merrie vandaag voor de Prok geweest en was goed! Nu nog door het KWPN en dan heb ik een Elite sport merrie. Mooi uitgangspunt voor een charmeur veulentje.
Ik moet het even delen met jullie. Mijn merrie was gisteren op zes weken leeg, geen Charmeurtje bij ons volgend jaar. Ik ben er echt een beetje verdrietig van. Het schijnt niet te mogen lukken dit jaar.
Ja, ik ben er echt naar van. We zijn vanaf januari bezig en hebben er echt alles aan gedaan om de merrie drachtig te krijgen. Als het dan lukt, ja dan ben je zoooo blij. Net de veearts betaald, pfffff een veulen kopen is denk ik toch goedkoper.
mychamp
Geplaatst: 19-08-12 13:42
Wat is Charmeur toch een bloedbloedmooi paard. Ik heb ook wat leuke foto's van ons Gio, zijn halswond begint aardig weg te trekken. Ben benieuwd hoe hij er over twee jaar uitziet. Hij is goed bekomen, je kent hem eigenlijk niet terug haha. Hij is nu net een jaar oud, hij is pas van eind juli. Hij is al best groot moet ik zeggen!
Even nog wat vergelijkingsmateriaal haha. Wij maar denken dat we een koffievos gekocht hebben Jeetje wat heeft hij het toch slecht gehad bij zijn fokker
SS Design heeft de foto's gemaakt, en ze zien er weer super uit.
Mooi jaarling mychamp. Goed bewegen en vooral groooot. De mijne is van begin juli en ook al behoorlijk groot, maar deze............pffff Ik moet haar echt eens op de foto zetten. Ze staat een kilometer van huis in de weide en ik rij er echt veel langs, maar stop nooit eens om foto's te maken.
Onze oude merrie is toch nog een keer geinsemineerd. En nu maar duimen.
Gefeliciteerd Tooske. Ik heb de moed nog niet opgegeven, al wordt het wel een heel laat veulen als het nu goed is gegaan. Gelukkig hebben we een binnenbak, dus ook als het van de winter slecht weer is kan het veulen lekker spelen zonder te koud te worden.