Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alle kredits aan mijn vriendin Eveline, zij is de fokker van Burning Desire
Heb wel ergens een rijfoto geplaatst in dit topic of anders even in mn profiel spieken haha..het uploaden vind ik altijd zo omslachtig op bokt anders had ik vanaf mn mobiel wel weer wat kunnen plaatsen :p Alpha89 schreef:Heb wel ergens een rijfoto geplaatst in dit topic of anders even in mn profiel spieken haha..het uploaden vind ik altijd zo omslachtig op bokt anders had ik vanaf mn mobiel wel weer wat kunnen plaatsen :p
Hoe is ze onder het rijden? Ik lees in 1 van je posts dat ze onzeker is met andere paarden in de rijbak, gewoon vaker oefenen met samenrijden in de bak en dan komt het wel goed
Ze is extreem werkwillig en sensitief, maar in de omgang geweldig lief en onder het zadel ook goudeerlijk. Mijn instructrice heeft haar opgeleid tot Z niveau. Als je die twee samen ziet rijden.. Dat is echt zo gaaf. Dan is ze een en al focus en loopt ze toch een partij mooi 

Gracy schreef:Alpha89 schreef:Heb wel ergens een rijfoto geplaatst in dit topic of anders even in mn profiel spieken haha..het uploaden vind ik altijd zo omslachtig op bokt anders had ik vanaf mn mobiel wel weer wat kunnen plaatsen :p
Ik heb ff in je profiel gespiektHoe is ze onder het rijden? Ik lees in 1 van je posts dat ze onzeker is met andere paarden in de rijbak, gewoon vaker oefenen met samenrijden in de bak en dan komt het wel goed
petraaken schreef:Mijn oudste merrie is gisteren eindelijk weer geïnsemineerd met diepvries van Rubiquil. Nu duimen dus dat ze aanpakt en we volgend jaar weer een nieuw Rubiquiltje hebben.

Alpha89 schreef:Dat klopt.
Ze kan onwijs goed lopen, haar balans is geweldig en met name de galop is top. Mn lesgeefster zegt dat ze geen enkel paard kent of heeft gekend dat op zo een jonge leeftijd zo een talent heeft en dat ik er ver mee kan komen! Echt geweldig om zoiets te horen natuurlijk, alleen die angsten zitten in de weg. Ben er wel meer mee aan het oefenen maar het valt niet mee. Ze is zo gevoelig voor dit soort dingen.
Kan met haar de straat op tussen de traktoren, vrachtwagens, motoren, vlaggen en noem alles maar op, zodra het een paard is dan gaat ze flippen. Op de wei is ze kan ze wel weer dominant zijn..heel raar..denk dat het een stuk onzkerheid is ook..
Ik hou Viooltje wel om mee te springen! 

dus dit is echt genieten. Nou zit er ook wel een enorme motor aan de achterkant, maar duurt het eventjes om die op temperatuur te krijgen.