Dankje Frenka, jij succes en hopen dat je er snel weer helemaal bovenop bent!
Menyanthes
Geplaatst: 12-08-13 11:29
De nakomeling van onze stal is al wat ouder. Inmiddels een 4 jarige merrie. Zij is een Zhivago x Don Bedo, ik zal even kijken of ik een foto kan maken van de week
EL4a1990
Geplaatst: 12-08-13 14:58
Hopen dat het weer snel beter gaat Frenka. Wat doen ze het toch goed he die Zhivago's
Ik ben momenteel een 3 jarige Zhivago aan het aanrijden, wat een zalig dier! Moeder is volle zus van Inspecteur. merrie is zeer braaf maar heeft ruim voldoende looplust, heeft veel plezier in het werk en pakt nieuwe dingen snel op. Ze denkt heel erg mee met de ruiter, is iedere week een genot om met haar te werken.
Ja op mijn telefoon.... kan ik zo niet uploaden helaas..
Lottie84
Geplaatst: 21-08-13 09:55
Vandaag 8e keer erop, voor het eerst gegaloppeerd. Ze deed het weer super! Daarna wat balkjes gestapt onder het zadel, ook peanuts! Heb weer genoten!
deCent
Geplaatst: 21-08-13 10:29
Lekker is dat hé! Ik heb er nu in totaal ook ongeveer 8 of 9 keer opgezeten en van de week voor het eerst in de buitenbak gereden, wel behoorlijk gespannen vanwege een shetlander die in de wei ernaast verdekt opgesteld lag, maar toch bleef hij best braaf! (Hij heeft de neiging om een beetje met zijn kop te gaan schudden als hij wil gaan rennen en wordt tegengehouden.)
Frenka
Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-13 11:33
Dat ziet er goed uit Decent! de 1e keer in de buitenbak is ook hartstikke spannend Lottie; ook een brave Zhivago dus, top
Ik heb afgelopen zaterdag de Brabantse kampioenschappen gehad. Was helaas niet door naar de 2e dag. Had hele fijne stukjes, maar ook een paar flinke fouten. De proef was gewoon niet constant genoeg. We hebben er in ieder geval veel van geleerd en ben toch hartstikke trots op mn jonkie.
Ohw Wow frenka, wat een plaatje! Die heb je er in ieder geval wel mooi aan overgehouden!
Ik heb trouwens een kennis op stal staan, die zelf ook een Zhivago nakomeling heeft en bij Theo Hanzon lest, hij wil wel eens een balletje opgooien bij Theo over een meeting volgend jaar. Leuk!
Lottie84
Geplaatst: 21-08-13 12:04
Leuk dier, toch weer ervaring opgedaan!
Wij rijden altijd in de buitenbak, Fiore kijkt nergens van op, ze is door de huidige eigenaresse zelf gefokt en heeft een hele correcte basis gekregen. Als ze zich eens iets druk maakt is ze er eigenlijk ook heel gemakkelijk doorheen te rijden.
Lottie84
Geplaatst: 21-08-13 13:42
Hier een foto van Fiore:
Volgende keer haar maantjes netjes naar 1 kant doen
Weer leuke foto's van de Ziehvjes... En stoer dier Frenka! Ik ben ook met Eclips naar een binnenbak geweest van de week en hij was echt weer superbraaf was zo trots op hem.. en ik als niet dappere dodo heb het maar weer gedaan!
Lottie84
Geplaatst: 23-08-13 11:34
Vandaag heeft Fiore erg haar best gedaan, we hebben voor de tweede keer gegaloppeerd. Ze had de vorige keer een klein beetje spanning in haar lijf tijdens het galopperen, maar dat was vandaag helemaal weg. We hebben ook onder het zadel balkjes gedraafd, wat ze uiteraard weer erg braaf deed. En dan..... krijgt ze haar tweede ruitertje ooit op haar rug, mijn 3 jarige dochtertje mocht haar aan de hand uitstappen, wat was ze blij! (Ze had het al vaak gevraagd!)
Mijn dochtertje heeft overigens vandaag ook voor het eerst gegaloppeerd op Lady, van dezelfde eigenaresse. Echt zo leuk! Ze verteld het aan iedereen, ze is erg trots!
Kinou op Fiore, gekke bek: check! *klik*
Frenka
Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-13 14:23
super Lottie, zo te zien was ze daarna moe van de galop Dat koppie van je dochtertje Kajanus; top dat Eclipse het zo fijn doet. Je moet als niet dappere dodo idd wel veel eerste keren doorstaan met die guppies. Ik vind dat toch ook iedere keer weer best spannend. Hierbij een schouderklopje voor ons niet dappere dodo's
De Zhivago'tjes doen het goed met kinders, daar heeft die van mij ook al ervaring mee.
Lottie84
Geplaatst: 23-08-13 14:30
Dubbelpost
Laatst bijgewerkt door Lottie84 op 23-08-13 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Lottie84
Geplaatst: 23-08-13 14:32
Haar accutje was inderdaad behoorlijk leeg... Ze heeft ook echt haar best gedaan.
Leuke foto! Een vos, ben gek op vosjes! Wow, je hebt er ook nog Gribaldi in! Perfect match!
Frenka
Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-13 15:05
valt t je nu pas op dat ze vos is Op die andere foto lijkt ze wel iets donkerder zie ik.
ik heb altijd gezegd dat ik geen vos wilde, maar ja je ziet het wel. En idd Zhivago x Gribaldi x Blanc Rivage XX Vind je dat een perfect match? Ik denk dat de meningen daarover verdeeld zijn Fiore heeft aan moederskant ouder bloed toch?