Maar met rijden gaat ze superfijn de laatste tijd, haar galop wordt nu ook zo lekker! We gaan eind deze maand starten, is voor mij en haar de eerste keer, afgezien van een wedstrijd op eigen terrein vorig jaar
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

haha! Maar wel mooi dat je zoveel geduld hebt 

Ik schrok me wel rot toen ik m zag! Die dikke vette speknek is helemaal weg! Hij heeft onderhals
en zn lekkere dikke kont is ook helemaal weg!!! hij heeft echt een zielig kontje nu..
Maar goed, hun gebruiken misschien wel andere spieren enz.. dat t daarom weg is! We hebben lekker n buitenrit gemaakt.. Loes op 1 van de schimmels.. en Henk en Rob met t 2-span! In het begin was wes SUPER taai.. wilde totaal niet afbuigen.. ma na 10 min werken had ik m weer redelijk goed.. Zat me eigen wel kapot te drijven!! haha.. maar toen ging ie weer vrij goed.. nog f n sprintje getrokken.. wooow wat kan ie hard!! haha.. en keii hard door de plassen heen.. dat heeft ie daar geleerd want dat deed ie bij mij niet! hihi.. en heb nog even gesprongen.. dat was hij ook niet verleerd
haha!
maar die heeft een heeele lekkere draf.. (veel schwung in) gaat heel soepel 
heb dr maar 4.. helaas 

)
)

maar goed.. denk dat ik morgen maar opbel dat ik het doe
)

En das een vos