Ik ga mijn merrie verkopen. Dus als iemand nog op zoek is naar een kindje van Manno... Foto's staan in mijn profiel. [EA-TK-PP] 7 jarige KWPN merrie van Manno 1.72 mBij interesse graag reageren via PB.
een veulen van 1 week oud. (Guwalda)(de merrie is een Ganges)Een bijna 2 jarige: (Eejoys) (op eerste foto was ze 1)Tjalk to roodnoot:
Niet normaal hoeveel mijn paardje lijkt op het paard op de allerlaatste foto hierboven! Mijn paard zijn vader is ook manno en de vader van de moeder is ook ganges... Wel grappig Haha
Hoi allemaal,Leuk deze topic!Ik heb een dochter van Manno genaamd Udessa..Zie: http://www.horsetelex.nl/pedigree.php?horseid=348616
Wow Udessa heeft echt iets weg van Manno. Vooral vanaf de schouders tot de achterhand. Hoofd en hals minder. Wel mooi paardje
Even 2 nieuwe foto's van mijn mooie lieve Udenz Ook een zoon van Manno!Edit:Let niet op zijn manen! Onverklaarbare jeuk gehad en het is geen zomereczeem!Dus hij heeft grote stukken uit zijn mooie manen eraf geschuurd
baudyh schreef:Dit is onze manno.Zelko een 7 jarige ruin. Manno x WatermanIs Zelko zijn officiele naam?Hij komt me namelijk zeer bekent voor.Ik ben trouwens nog op zoek naar Valencia,een voserrie van Manno x WatermanAls iemand iets weer houd ik me aanbevolen.
VD_NH schreef:Wat zonde van de manen meliszyJaaaaa heeeeeeeel erg zonde van zijn manen! Hij had toch altijd een mooie volle bos, en nu is het net een stiekelvarken
taverno schreef:Is Zelko zijn officiele naam?Hij komt me namelijk zeer bekent voor.Ik ben trouwens nog op zoek naar Valencia,een voserrie van Manno x WatermanAls iemand iets weer houd ik me aanbevolen. Ik heb je een pb gestuurd.
Ik heb een 6 jarige Manno merrie.van vaders kant tuiger, moeder was een Spielberg Pittig en gecompliceerd karakter maar zeker braaf!!
Ik verzorg een kleinkind van Manno telt dat ook? Mama: Vronkjuweel en dus een dochter van MannoEn papa is: Plain's Liberator