Ik heb ook geen mooie foto's van Future zelf.. Misschien kan je de hengsten DVD van de IJzeren Man aanvragen? Is als het goed is gratis. En het effectiefste is natuurlijk bij de show gaan kijken
Ik vind die foto's van de IJzeren Man website ook niet mooi. Vooral bij Royal Dance kreeg je bij het portret echt een WAUW-gevoel, tot je de gehele foto zag.. Zelfde bij Future eigenlijk.
De Future merrie hierboven draaft super makkelijk, en is een grote losse blubberpudding als ze loopt. De ruin heeft sinds een half jaar wat opstartproblemen linksachter. Hij draaft de eerste passen met zijn sprongen haast ongebogen, waarna je het per rondje beter ziet worden (hij is onder behandeling bij Rodinde en fysio en krijgt nu ook musclefit). Als hij even warmgedraaid is loopt hij ontzettend los, snel voor- en achterbeen en met veel schwung.
Ronja; Floyd werd "Snappie" genoemd op stage, ook een ongelofelijk bijterig paard. Niet gemeen, maar wel alles willen vastpakken en afknabbelen. Vind het heel erg jammer dat de stage afgelopen is nu, maar ik ga snel weer een keer kijken.