Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
boytjeh schreef:Ik heb gister op een osmium v= ferro merrie gereden, was een hele leuke merrie. Die merrie was donkerbruin ,was braaf met rijden wel snel voor het been maar absoluut niet gemeen. Was wel wat kijkerig maar na een paar keer erlangs rijden was er niks meer aan de hand.
meike_s schreef:@linda86
Ja, dat is Venus inderdaad! Goed opgemerkt zeg. Heb even in je profiel gekeken en weet natuurlijk wie je bent. Had je alleen zo bij het doorlezen van het topic nog niet herkend! Wat grappig zeg.
Ben je nu aan het starten met je knappe Ferro merrie? Zo'n mooi paard heb jij!
. Was erg trots op mijn meisje. Ze wordt al steeds minder bang en kijkerig, dus dat is echt heel fijn dan kan je er meer aan gaan rijden. meike_s schreef:Netjes gereden zeg! Fijn dat ze minder bang en kijkerig wordt, dan moet je zo de klasses door kunnen vliegen!
Wil volgend jaar ook met die van mij gaan starten. Die is eigenlijk helemaal niet snel bang en kijkerig (nu nog afwachten hoe dat op concours is natuurlijk).
Nu vraag ik me dus af, hoe is dat eigenlijk met de andere Ferro nakomelingen? Veel mensen die last hebben van kijkerigheid/rillerigheid?

meike_s schreef:Netjes gereden zeg! Fijn dat ze minder bang en kijkerig wordt, dan moet je zo de klasses door kunnen vliegen!
Wil volgend jaar ook met die van mij gaan starten. Die is eigenlijk helemaal niet snel bang en kijkerig (nu nog afwachten hoe dat op concours is natuurlijk).
Nu vraag ik me dus af, hoe is dat eigenlijk met de andere Ferro nakomelingen? Veel mensen die last hebben van kijkerigheid/rillerigheid?

snap het niet echt.

Beezietje schreef:Ja ik zou liefst een 2 jaar willen. Mijn budget gaat tot 10.000 euro. En liefst, moet niet natuurlijk een merrie.
(of je wilt het type hebben wat op de elite- veilingen loopt) Waarom geen 3 jarige als ik vragen mag? 

Beezietje schreef:Ja :p ik zit nu nog op school en volgend jaar doe ik men eerste jaar opleiding. En een vriendin van mij doet hetzelfde en dan heb je maar een 28-uren week. dus 1 dag volledig in de week vrij, 2 halve en volledige en weekend natuurlijk vrij. En ze zegt dat je dan echt nog super veel tijd hebt. En ik heb nu 2 merries die ik uitbreng maar de ene wordt in maart gedekt en die heb ik dan niet meer wanneer de wedstrijden bij ons beginnenvoor 4-jarige paarden. En dan zou ik dus meer tijd hebben en nu niet. Want juli, augustus en september heb ik ook vakantie volgend jaar. Snap je
Nee zo'n een type zoek ik niet, gewoon fijn karakter en goede beweging en niet te groot want ben zelf maar 1m60 en kleine paarden zijn ook meestal niet duurder é.
Echt leuk dat ik er zo met iemand over kan praten