(nee ze is heus geen verwend prinsesje
).Echte toppertjes zijn het die Negro's. Ik geniet elke dag van mijn zwarte monstertje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(nee ze is heus geen verwend prinsesje
).

) van Negro!!

Timbers schreef:@Antoontje leuke foto'sStaat erg mooi en je halster is mega sjiek!
@Patjelisa super joh! Jij hebt echt een topknol, gefeliciteerd!
Ik had in de strengen nog een leuk stukje over Negro gelezen....werd meteen helemaal trots op "onze pappa".
Ging dus over de fokker van een of ander top paard...dit is het stukje over Negro:
Een indrukwekkende collectie dus, waarin Negro een hoofdrol voor zijn rekening neemt.
Cees van Etten is er van overtuigd dat Negro in de toekomst de beste dressuurhengst van Nederland zal zijn. Hij heeft zowel dat sterke achterbeengebruik als het cooperatieve karakter waar ik het over had. Het is jammer dat hij zelf niet meer in de sport uitkomt, maar de resultaten van zijn nakomelingen spreken voor zich. Steeds meer mensen uit de sport vragen naar jonge Negro's
Hieruit lijdt ik trouwens wel af dat de blessure die Negro had nog steeds niet over is en ook misschien wel niet meer over gaat![]()
Maar ik was toch een beetje trots op onze "paps"
(heb het ook in de IDS zien staan)

)
Ik zal het morgen voorzichtig aan mijn monstertje doorgeven anders krijgt ze kapsones
Ik snap wat je bedoeld die Ferro's/Negro's hebben zulke lekkere bekkies. Timber is best een stevig paard maar heeft hele fijne trekken in haar koppie.
ogen erop. (hier ben ik bij mijn knullie ook op gevallen) Voor dat hoofd smelt je gewoon...
Het zijn echte toppers! Zoals ik al lees van de vele Negrootjes hier hebben ze allemaal een hoge potentie voor de sport. Blijf het volgen...
....de oogopslag van Timber zag ik er toch weer duidelijk in terug....die soort van onschuldige vraagteken ogen....conclusie Negro's zijn leuk
(maar dat wist ik al
) Timbers schreef:Net bij een vriendin op stal nog een leuk Negrootje geaaid. Een heel schattig ruintje van Negro x Ramiro....3,5 jaar oud. Echt een scheet van een dier....de oogopslag van Timber zag ik er toch weer duidelijk in terug....die soort van onschuldige vraagteken ogen....conclusie Negro's zijn leuk
(maar dat wist ik al
)

Timbers schreef:Jullie ook allemaal een heel gelukkig 2007 en de zussies en broertjes van Timber uiteraart ook![]()
Je Negro is volgens mij wel heel braaf Antoontje....ziet er goed uit hoor
Ze ziet er weer lekker sportief uit 
Wel met een elastische singel en zonder beugels eraan tegen het klepperen
We zullen wel het laatste ressie gekregen hebben omdat het eind van het dekseizoen was
Buitenrijden is nog steeds out of the question. Ben wel heeeel trots op mijn monster met trailerladen....ik kan buiten de trailer naast de laatklep staan en het zwarte monster hobbelt zo naar binnen

En niet onverdienstelijk.
Ze heeft er zelf gelukkig niets aan overgehouden, maar ik hoop toch dat dit geen nieuwe gewoonte gaat worden want ik moet alle schade wel vergoeden. 
)......Essie (mams dus) was wel veel voorzichtiger dan Timber. Timber kan het wel, maar laat af en toe wel eens een beentje hangen
.
. Timber kan het niet uitstaan als ze een balkie meepikt, dan wordt ze een partij nijdig (bok bok)
) dus dan nemen we maar genoegen met een sprongetje zonder ruiter.....kan ik er meteen mooi een foto van maken (moet wel nog goed oefenen met mijn nieuwe camera
)
Maar ze vind het wel leuk, waar ik haar heb gekocht heeft ze ook al een meter gesprongen. Maar zij is dan ook helemaal spring-gefokt eigenlijk, want Ferro is dus idd springen, en aan moederskant komt ze uit een bekende spring-merriestam en als grootvader Damiro van de bekende Ramiro, dus dan zou ze toch wel moeten kunnen springen hè...
Maar ik ben te bang om er wat mee te doen.
dus die van jou moet ook aardig kunnen springen met Ramiro en Alme in de afstamming
oh ja aanvulling ik vind Ramiro's ook leuk trouwens
net als mijn zwarte monster voluit eigenlijk heet. Hij stond te koop bij stal Zegwaard (inmiddels is hij van de site gehaald dus hij zal wel verkocht zijn).
(let even op dat fijne achterbeen
) Timbers schreef:
Knappe broer met zelfde naam heeft mijn meissie toch(let even op dat fijne achterbeen
)
) heel erg op mijn merrie! Weet je toevallig wat de verdere afstamming was? 
Timbers schreef:Een vriendin van mij vond laatst een foto van deze Negro......toevalligerwijs heet deze ook Timberlandnet als mijn zwarte monster voluit eigenlijk heet. Hij stond te koop bij stal Zegwaard (inmiddels is hij van de site gehaald dus hij zal wel verkocht zijn).
Knappe broer met zelfde naam heeft mijn meissie toch(let even op dat fijne achterbeen
)