merrie veulen Brilliant Florencio x Cabochon
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
seabert schreef:Ik heb de rest van je foto's ook ff bekeken. Mooi veulen hoor! Houd je hem zelf voor de ofok of is hij te koop. Niet dat ik hem wil kopen hoor maar ik heb wel vernomen dat er erg veel vraag is naar florencioveulens.
Luigi schreef:seabert schreef:Ik heb de rest van je foto's ook ff bekeken. Mooi veulen hoor! Houd je hem zelf voor de ofok of is hij te koop. Niet dat ik hem wil kopen hoor maar ik heb wel vernomen dat er erg veel vraag is naar florencioveulens.
Thanks. We houden hem gewoon zelf. Het is de bedoeling dat ik er op ga rijden als hij 3 is. Is er echt zoveel vraag naar florencio veulens dan?
essy87 schreef:Wij hebben het afgelopen jaar ook een hengstje gehad van Florencio. Een wijs beestje.
Hier een foto, maar meneer is inmiddels alweer flink gegroeid
essy87 schreef:Oh jammer dat ie weggaat! Leuk dier!
Die van ons blijft (voorlopig) gelukkig.
Hypo schreef:We hebben gisteren een video gemaakt van onze Fabiano (Florencio x Donnerhall), hij staat op onze site bij de veulens: http://www.stoeterijhyperion.nl/Onze%20veulens.htm
Verder ook nog een video van de hengstveulens van Tuschinski en Furst Heinrich (als je van schwung houdt ook een aanrader)
Kajanus schreef:[Ik kan je filmpjes niet openenveulens zien er wel goed uit..
CGJ12 schreef:Wat me persoonlijk opvalt bij mijn eigen Florissen, is dat ze beide over erg veel front beschikken en dat ook opvallend tonen.
Dat is toch iets wat ik niet gelijk bij de vader had ingeschat.
Citaat:Hm ja dat heeft die van mij ook maar ik dacht dat dat bij de moeder wegkwam.
Suzan1 schreef:Citaat:Hm ja dat heeft die van mij ook maar ik dacht dat dat bij de moeder wegkwam.
zelfde gedachten als Suzanne