Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
janderegelaa schreef:Zo daar hoeft geen strikje omheenhoofdje ontwikkeld ook heel knap, nog steeds lekkere flinke ore n
janderegelaa schreef:Dit is eigenlijk al weer van een paar maanden terug. Ga haar ophalen uit de opfok om te verkopen. Iemand nog interesse in een Ceasar jaarling merrie met een droomafstamming?
https://www.horsetelex.nl/horses/pedigr ... dodona-mvn
Damelza schreef:Ik ben, op lange termijn, opzoek naar een nakomeling. Mocht iemand wat weten?
Eisen:
>1.58
>Allrounder, met voorkeur of potentie voor eventing
laura_estee schreef:Ik ben sinds afgelopen zaterdag ook trotse eigenaresse van een Ceasar nakomeling! Ik weet niet hoe groot hij is, maar wel dát 'ie groot is voor een veulen van 6 maand. Zal eens kijken of het me lukt hem binnenkort op te meten, ben wel erg nieuwsgierig.
* Ik wilde graag een foto erbij doen, maar dat lukte me nietJa alleen héél klein... Iets met nieuw op bokt haha.
laura_estee schreef:Ik ben sinds afgelopen zaterdag ook trotse eigenaresse van een Ceasar nakomeling! Ik weet niet hoe groot hij is, maar wel dát 'ie groot is voor een veulen van 6 maand. Zal eens kijken of het me lukt hem binnenkort op te meten, ben wel erg nieuwsgierig.
* Ik wilde graag een foto erbij doen, maar dat lukte me nietJa alleen héél klein... Iets met nieuw op bokt haha.
welmoed__ schreef:laura_estee schreef:Ik ben sinds afgelopen zaterdag ook trotse eigenaresse van een Ceasar nakomeling! Ik weet niet hoe groot hij is, maar wel dát 'ie groot is voor een veulen van 6 maand. Zal eens kijken of het me lukt hem binnenkort op te meten, ben wel erg nieuwsgierig.
Alstu Laura :p
[ [url=m/ZdgPU2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2nsCKp.jpg]Afbeelding[/url] ]
xLiekeH schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!
Mijn hengst veulen is ook nog steeds echt lief en rustig, gister even gemeten en met z'n 7mnd meet hij nu 145