Opzoek naar nakomelingen dekhengst Chablis(Upperville x Zep)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pallatin

Re: Opzoek naar nakomelingen dekhengst Chablis(Upperville x Zep)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-25 11:48

Wat bedoel je met ‘van hun paarden met afstammeling?’ :o? Afstamming in horsetelex?

Jouw Chablis is iig de vader van mijn paard, ik kan je wel een leuke foto sturen als je wil

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-25 21:23

Pallatin schreef:
Wat bedoel je met ‘van hun paarden met afstammeling?’ :o? Afstamming in horsetelex?

Jouw Chablis is iig de vader van mijn paard, ik kan je wel een leuke foto sturen als je wil

Zou ik heel tof vinden. Ik bedoel uit welke merrie. Sorry ik was ook niet helemaal duidelijk haha.

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-25 08:01

Afbeelding

Een tijdje terug heb ik foto’s laten maken van Chablis, inmiddels bijna 19 jaar. Ik heb krijg nog meer foto’s, zodra ik deze binnen heb. Zal ik ze met jullie delen. Wat gaat de tijd hard. Hoe gaat het met jullie paarden?

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-25 09:01

Wat vliegt de tijd , 19 jaar alweer. De nakomeling die ik fokte is ook alweer lang geleden trouwens.

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-25 09:54

Afbeelding

Foto van vorig jaar maar ik vind het wel een mooie. Met Heineken gaat t goed, ik heb hem alweer 9 jaar ondertussen en geniet van alle mooie momenten. Vooral omdat er de laatste tijd veel paardenvrienden van Hein zijn overleden of geblesseerd zijn geraakt ben ik me er des te meer van bewust dat lekker kunnen rijden geen vanzelfsprekendheid is

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-25 10:09

Pallatin schreef:
[ Afbeelding ]

Foto van vorig jaar maar ik vind het wel een mooie. Met Heineken gaat t goed, ik heb hem alweer 9 jaar ondertussen en geniet van alle mooie momenten. Vooral omdat er de laatste tijd veel paardenvrienden van Hein zijn overleden of geblesseerd zijn geraakt ben ik me er des te meer van bewust dat lekker kunnen rijden geen vanzelfsprekendheid is

Wat leuk om weer eens een foto te zien!

Helaas kan het zo maar eens voorbij zijn. Chablis doet alleen maar bejaarden ritjes nog. Die is helaas ook blijvend geblesseerd. Van de zomer ging het heel goed. Nu het kouder wordt is hij toch wat stijver en heeft even iets opstart problemen. Al met al mag ik niet klagen.

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-25 22:48

Een tijd geleden zijn er foto’s gemaakt van Chablis. Nog elke dag blij met mijn knappe dier.

Afbeelding

Afbeelding