Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

maar goed vandaag weer opgepakt na een lange vakantie. Mevrouw bleek nl. een baarmoederontsteking te hebben in mei dit jaar
dus toen op rust tot dat over was en daarna pogingen om d'r drachtig te krijgen en vakantie tussendoor en druk op het werk. Maar goed dinsdag 18 dagen scan toonde dracht aan en nu dus weer rustig oppakken maar. Maar wat ging ze fijn vandaag zeg
.
)

. Hij heeft snel last van overvulde hoefgewrichten en daarvoor stond hij op aangepast beslag. Een half jaar geleden was hij ingespoten en 3 weken geleden was het weer fouteboel en is hij weer ingespoten
. Nu zijn de ijzers er onderuit en mag hij zijn weg weer gaan zoeken naar zijn eigen. natuurlijke stand in de hoop dat dat wel gaat werken. Hij heeft 5 jaar op ijzers gestaan waarvan bijna 2 op speciaal beslag. Dus hij mag nu even rustig wennen aan zijn blote voeten, hij loopt er nog iets onregelmatig op
.
m'n oude instructrice heeft tijd gevonden om naar mijn locatie te komen. Het is best lastig om iemand te vinden die met z'n karakter overweg kan
.
. Nu herken ik de signalen veel eerder, als hij de eerste 2 keer in een training in de staak gaat met aandraven heeft hij weer pijn
. Dan loopt hij nog niet eens echt kreupel. De dierenarts vreest dat hij er de rest van zijn leven last van blijft houden door zijn extreem voorbeengebruik. Ik weiger me daarbij neer te leggen en ben dus nu op zoek naar een andere oplossing, voor mij is de lol er wel af als hij steeds weer opnieuw pijn krijgt door de training. Dat wil ik hem niet aandoen.
.