Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Verder nooit stukken gehad van dekens ofzo...dus ben wel gezegend op dat gebied
Maar goed, het is dan ook al een dame op leeftijd...
), dat maakt het allemaal weer wat aangenamer voor ruiter en paard, want dit rotweer is echt waardeloos
, nog steeds hartstikke fijn. Na mn springles laatst flink aan de galop getraind dat wat beter gaat verruimen en ook weer terugkomt, vind ze nog erg moeilijk maar in week toch alweer verbetering. Zaterdag lekker buitenrit gemaakt en vriendje mee op de fiets, als wedstrijdje doen wil ze echt graag naast hem blijven, maar toen hij even later lekke band had, vond mevrouw ook wel heerlijk alleen voluit te gaan op zandpad, dus even fijn uitgewaaid. Donderdag weer lessen en zondag wedstrijd, erg grote en sterke groep en flink aangeklede ringen dus benieuwd hoe we her er dan vanaf brengen.
Ik heb hier nog een 19-jarige dochter van D-Day staan waar ik 4x per week bejaardengym mee doe, zij heeft ook cushing, dus spiertjes blijven trainen zolang als mogelijk is. Echt een superpaardje
Heb het altijd jammer gevonden dat D-Day niet zo veel nakomelingen heeft, want die gaf echt wel talent en super karakters door.

Ik vermoed dat ze stiekem meeleest op Bokt en zag dat jij het '' saai '' genoemd hebt....krijg je dan zoiets hé
Niet teveel focussen op vooraan, krijg je zelf frustraties van
Wat achteraan misgaat, voel je vooraan in je handen zei ooit een oude leermeester en hij heeft gelijk... heb ik al vaak zelf ondervonden
Nee, zonder gekheid nu...'t is echt een schat van een beest, heerlijke droogkloot eigenlijk, maar heb jaren gewerkt ( en nu nog steeds ) om die verbinding tussen voor-en achterhand een beetje in orde te krijgen...en net dàt was zo heel anders dan dat ik gewend was met de warmbloeden. En je haalt 'm echt heel erg vlug uit z'n comfortzone, in tegenstelling tot de D-Day merrie...die vindt echt alles fijn en leuk
Maar goed, hij houdt mij elke rit een spiegel voor en heeft mij dus al heel veel bijgebracht