ik kan het niet vaak genoeg zeggen, die Springveer is zo stoer en knap hè Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

195 dagen drachtig flinke buik al.
Knap zilverappeltje
). Ben benieuwd of ze boven beide ouders uit gaat groeien.
. Daarna wordt hij nog voor de wagen gereden en wie weet wat wedstrijdjes daar, kijken hoe het gaat en of dat voor of na het dekseizoen gaat worden, in ieder geval ga ik in de toekomst ook weer wat (recreatief) mennen met hem dan
. Emma wordt 3 jaar en zal beleerd worden onder het zadel, ze zal sowieso dit jaar nog niet gedekt worden en volgend jaar zien we wel.
Je nieuwe merrie in combi met Pjotr lijkt me super gaaf! Fijn ook voor hem dat hij in een kudde mag dekken voor een poosje, dat is pas echt paard zijn.
.
, we verwachten (en hopen) dat hij prachtige luxe veulens gaat geven die goed geschikt zullen zijn als men/ kinderpony's. Nu afwachten wat voor merrietjes er voor hem gaan komen en kijk nu al uit naar zijn eerste veulens
.
, ziet er al zo volwassen uit . Zijn formaat is mooi ! 

.
.
en super knap
, hoe groot is ze nu?
. Op het oog vind ik het altijd lastig inschatten omdat ze door haar mooie front vaak net wat groter lijkt dan ze eigenlijk is. Maar in ieder geval mooi aan de maat voor een bijna jaarling
De goede tijd voor foto's komt er weer aan. Er zouden toch wel meer mensen zijn die Pjotr nakomelingen kunnen spammen
De veulens aan het begin van dit topic worden alweer 3 dacht ik.
Bijna een jaar oud nu, we gaan haar deze week spenen (geluksvogel heeft lang bij haar moeder mogen drinken, maar het is een keer klaar
)