Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mijn paard vindt het moeilijk, omdat hijzelf linksgebogen is. Daarom is rechtsom zo lastig. Dit is een kwestie van veel aandacht besteden aan rechtrichten. Dit hebben we vooral ook gedaan. Voorheen hadden we andere probleempjes, als dat hij links zowat over zijn schouders naar buiten weg viel, terwijl hij rechtsom zijn schouder naar binnen gooide en vooral naar buiten keek. Hier zijn we hard mee aan het werk gegaan. Linksom gaat het echt top!
Rechtsom kan ik nu zijn schouders beter plaatsen en kijkt hij in de richting waar we heen gaan. Momenteel zitten we op een lastig punt dat als ik met mijn binnenbeen kom om hem te laten buigen op die kant, dat hij zijn hoofd omhoog gooit en halfslachtige galoppassen maakt. 
Hier gaat het over de knappe nakomelingen van Voice!
Eerst rij technisch oplossen, maar toen dat echt niet wilde hebben wij pas de fysio er bij gehad.
Kimmutjuh89 schreef:Ik denk dat ze niet alleen qua looks veel van elkaar weg hebben... Ik ben ook met mijn Voice naar de fysio geweest vanwege onbalans, voorbenen voor elkaar plaatsen en gooien met het hoofd, nadat de dierenarts haar helemaal in orde heeft verklaard. Ook de fysio kon geen blokkade of iets dergelijks vinden maar heeft mij wel rijtechnisch goed verder geholpen. Dus al sluit je misschien bij de fysio uit dat er iets zit, ik ben niet voor niets geweest..En hoe meer foto's ik zie, hoe meer ik vind dat ze allemaal wel wat van elkaar weg hebben. Sowieso al hun mooie koppies!
Detroit schreef:Ja vind ik ook, knappe ponyVoor de eerste keer toch best goed! Voor je kleine knappe Voice is het ook allemaal heel spannend!
Ben benieuwd naar een foto van haar onder het zadel ja!
Het stilstaan is mijn voice ook niet erg goed in, ook onder het zadel niet
Meneer ongeduld is het af en toe, maar inderdaad met meer dan genoeg looplust!
gister z2 gestart, 211 en 212 ondanks veel spanning door het noodweer en een paard wat de trailer afbrak... Trots hihi
gefeliciteerd!
liefst bijt ze dan nog in zn neus. Gekke merrie! RivellaLight schreef:Vandaag voor de tweede keer op wedstrijd geweest met Evitha. Nog heeel veeeel verbeterpuntjes maar het ging wel weer beter in vergelijking met twee weken geleden.
En mama heeft een paar foto's gemaakt!![]()
[ Afbeelding ] [ Afbeelding ]
En dan te bedenken dat hij pas 5 a 6 maanden onder het zadel is!