Yamcha schreef:Hebben jullie ook dat ze sensibeler zijn met rijden?
Die van mij is nbv niet zo aardig om te denken: nou je zal wel dat en dat bedoelen, dan doe ik dat......
Je moet het bij haar echt precies goed doen, anders doet ze het niet.......
Dat klieren van haar, is trouwens niet echt een Ferro-ding, heb haar nu 5 maanden, en denk dat ze me uit aan het proberen is. Dat is nogal des paards..... overigens is ze meestal wel te genieten
@ Sandravm: ik vind ze niet persé moeilijk, ze zijn ook goudeerlijk. Maar je moet ze wel eerlijk behandelen, en ze zijn idd wat onzeker
De onze is niet gek van vreemde mensen. Dierenarts, oh nee, daar moeten we niets van hebben. (Ach ja, dat is al wederzijds).
Overlaatst ook met de hoefsmid. Hij is twee jaar en heeft al heel wat dingen geleerd. Zo ook vaststaan. Geen enkel probleem. Bind hem vast en hij blijft daar staan. Ik kan met hem alles doen dan. Voeten uitkrabben, afwassen insmeren,...
De hoefsmid. Oh nee, die komt niet aan mijn benen. Trekken tot er iets brak en weg was hij. Ik bind hem 's avonds terug vast. Geen enkel probleem.

Ze is pikzwart, 4 witte sokjes, en heeft echt een Negro hoofdje met een snebje en een kolletje
Ze is echt een tuttebel. Heb een vreselijk goede band met haar, lag als veulen al tegen haar aan in het weiland. 28 Augustus staat ons M2 debuut gepland, dus erg spannend! Ze kent de wissels al en weet met dressuur ook goed uit elkaar te houden wanneer ze contra moet en wanneer ze om moet springen. In de springring is het al een gewoonte. 

, zoals enkele anderen kan ook bij mij een klein kind erop; mijn neefje van 7 is zijn grootste fan!
Hij is wel mishandeld geweest
en dat merk je (het eerste half jaar kon hij met rijden vrijwel alleen stil staan en achteruit lopen), verder blijft hij wel supereerlijk! En in de omgang is het een schatje!
) In de omgang is ze ook super, kan haar ook alleen op de trailer laden en weer afhalen, geen probleem. 
wanneer is je debuut dan?

Volgende week zondag ons Z1 debuut, helemaal spannend!!