Albert schreef:__PSM__ schreef:Zethar is stoerDie is van mijn oud instructrische geweest, machtig fijn paard
Hij zal binnenkort op grond van eigen prestaties wel weer aangenomen worden als dekhengst.
Ik hoop het in iedergeval wel
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mijn paard is 180 hoog
en ik krijg nogal vaak te horen dat hij voor zo'n groot paard zo heel mooi in verhouding is
...ze hebben echt bijna niks nodig...ze worden dik van lucht __PSM__ schreef:Ik ken ook kosjes met een kolletjes :D
Mijn koss heeft toch een behoorlijk royale kont, die is helemaal goed in verhouding met de restMijn paard is 180 hoog
en ik krijg nogal vaak te horen dat hij voor zo'n groot paard zo heel mooi in verhouding is
ze lijkt wat gevoelig op haar zool, maar net boven haar kogel is het ook iets op gelopen hmmm...., morgen maar even het smitje naar laten kijken! Alles raakt natuurlijk ook overbelast zo aan het einde van de dracht en ze is er ook helemaal klaar mee

Atleet is wel groot maar niet grof gebouwd en is daardoor wel goed te rijden
DiamondHorse schreef:Mijn kosse kind kwam gisterochten kreupel uit haar stal, ze moet nog 3 weken dracht uit lopen en is megaze lijkt wat gevoelig op haar zool, maar net boven haar kogel is het ook iets op gelopen hmmm...., morgen maar even het smitje naar laten kijken! Alles raakt natuurlijk ook overbelast zo aan het einde van de dracht en ze is er ook helemaal klaar mee
ambre schreef:Ik ben zelf een kabouter en Annabelle is gelukkig maar 1,65.
Blijf er even goed lenig bij:zit toch in een soort van split.DiamondHorse schreef:Mijn kosse kind kwam gisterochten kreupel uit haar stal, ze moet nog 3 weken dracht uit lopen en is megaze lijkt wat gevoelig op haar zool, maar net boven haar kogel is het ook iets op gelopen hmmm...., morgen maar even het smitje naar laten kijken! Alles raakt natuurlijk ook overbelast zo aan het einde van de dracht en ze is er ook helemaal klaar mee
Zakt ze door haar hoeven?
Nou daar lijkt het wel op....
Vind ik persoonlijk echt groot zat!
Daar was ik helemaal happy de peppie mee
helaas voor mij is boy gegroeid, en hij is voor de rest zo leuk en lief, daarvoor doe ik hem niet weg
) Dus erop komen is helemaal geen probleem en je voelt je heel groot, sterk en machtig hoor op zo'n joekel
hahaha maar als ik gewoon opstap gaat het lekker snel en blijft hij ook rustig staan
AtleetEmma schreef:ik stapte inderdaad ook altijd met een krukje op.. maar met Atleet gaat dat altijd wat lastig... hij is nogal een draaikont tijdens het opstappen en met een krukje duurt het hem te lang waardoor hij zijn geduld verliesthahaha maar als ik gewoon opstap gaat het lekker snel en blijft hij ook rustig staan
(straks na het veulenen als ik haar weer op ga pakken, toch maar weer oefenen!)
kan er tegenwoordig zo op stappen