Ben ook weer erg trots om mijn paardje, maar ben ook erg verwend om altijd in de prijzen te vallen dus dan valt het tegen als je winst rijd maar niet in de prijzen zit
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Eigenlijk vind ik het ook niet erg kan ik niet in de verleiding komen.
Binnenbak was ze ook nog nooit geweest, en ze begon heel hard tegen zichzelf te hinneken in de spielgel, maar verder liep ze keurig haar rondjes! Heb het proefje erg op safe gereden, en er zaten geen grote fouten in naar mijn gevoel. Het had allemaal wat spetterender gemogen, wat weinig impuls en activiteit, maar dat is gewoon een kwestie van wat meer 'rijden', en mijn prioriteit was nu gewoon netjes de baan rondkomen, wat super gelukt is!
Mag ik me hier ook melden?
grote bles, 3 hoge witte benen en ontzettend stekelharig. (komt volgens mij bij Goodtimes vandaan)

Hieronder 1tje die we gefilmd hebben!
Maar toch verbaas ik me telkens met wat voor gemak ze over die hindernisjes heenvliegt! Heb nog nooit met haar onder het zadel gesprongen, omdat ze gewoon redelijk groen was, en ik zeker wilde zijn van een goede basis, maar wil binnenkort toch echt wel een poging gaan wagen!
Maar had dag later 2 heel fijne paarden; dus was erg goed voor ze!! 

en was vandaag thuis ook heerlijk te rijden (gewoon beetje simpel rijden)