Afstammelingen Westpoint

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Condesa

Re: Afstammelingen Westpoint

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 18:03

Leuk Santi! Wat een superkarakters he! <3
En dankjewel :D ze was eigenlijk nóg dikker :o ze heeft lekker genoten op de wei hehe. :=
Ik heb trouwens ook nog een filmpje! Het lijkt soms wel een beetje of ik trek (vind ik zelf) maar dat is juist niet het geval hoor! :o

http://www.youtube.com/watch?v=DCKqxO9OVVc

Destiny ook wel een beetje nu je het zegt.. vooral het hoofstel af doen vindt ze een beetje eng, ze gooit dan gelijk haar hoofd naar achter :+ dus we moeten wel haar hoofd even naar beneden houden anders gaat het fout.
Komt omdat ze een paar weken terug daardoor heel erg geschrokken was, ging ze ervandoor en het hoofdstel aan gort. :o
Maar hoofdstel in doen is geen enkel probleem :)

San84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 18:39

wauw gaaf filmpje...je rijdt haar heel sympathiek vind ik hoor!! leuk setje jullie!!! :D
en nogmaals wauw maar dan voor haar achterbeengebruik...lekker hoor!!
tis echt een mooi paard en ik vind haar een echte Westpoint, ze lijkt veel op hem!! (of wil ik dat gewoon zien haha :)) )

Condesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 21:15

Dankjewel!! :o
Ja, ze kan echt leuk sjouwen! Vooral als ze wil showen, haha die staart helemaal in de lucht en in de passage lijkt wel... net een tuiger dan, mafkees soms :=

Ja ik vind haar ook echt veel op hem lijken, vooral haar hoofd, die uitdrukking :j
Maar ik vind eigenlijk dat heel veel kinderen van hem precies Westpoints hoofd hebben!

Hoe gaat die van jou eigenlijk, hij is nu 2 dus? :D ben benieuwd naar hem! :j

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 21:20

Ik rij paarden voor iemand die zelf fokt en ze heeft een Westpoint uit een Flemmingh x Argus gefokt die nu 3 is.
Het is een grote,nu ruin,en heel donkerbruin zonder aftekeningen.
Hij staat nog lekker te groeien met zijn maat van 3,is super koel en ondernemend maar kijkt wel heel graag naar de vrouwtjes.
Hij kan heel ruig lopen dus ben heel benieuwd straks.
Hangt een beetje vd groei af wanneer we er wat mee gaan doen en met de hoeveelheid jonge paarden die we te doen hebben,anders blijft hij misschien wel staan tot volgend voorjaar.

Condesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 21:24

Leuk! Ben benieuwd ;)
Hoe is zijn karakter, ook zo'n knuffel? Aangezien de meeste Westpoints zo'n superlief karakter hebben.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 21:26

Hij is erg aardig,maar dat is zijn moeder ook.
Het stammetje is helaas een beetje heet dus ik hoop dat hij niet teveel van dat van zijn moeder en oma heeft.

San84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 21:29

Ambre: hoe groot is groot? (ben ik wel benieuwd naar omdat mijn Westpoint nu ook al zo groot is...)
Enfinity is ook wel erg merrie-gericht maar goed hij is nog maar 2 maandjes ruin dus dat vind ik nog wel logisch...gelukkig blijft hij wel heel hanteerbaar als hij langs merries loopt haha

nickynicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 21:32

Ha Amber jij ook hierzo :)

Die van ons is super braaf met longeren, hoofdstel, zadel en erop. Alleen het rijden onder de man is echt rodeo. Binnekort gaan we doorpakken. Nu voornamelijk grondwerk. Mevrouw is nog hard aan het groeien dus nog niet te veel doen.

@Condesa: Gaaf filmpje!

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 21:36

Geen idee hoe groot,maar loopt straks wel tegen de 1,75 denk ik.Hij groeit nog zo.Denk nu rond de 1,70.

Hoi Evelien!Dus jullie zitten er wel al op?Ik heb gelukkig nog nooit een bokker gehad onder het zadel met mak maken.
1x een mafkees die bijna recht overeind door de omheining kwam,maar die kwam ergens anders vandaan en dat was ook gelijk de laatste x dat ik voor anderen mak heb gemaakt.

Deze is vast zo mak,alles uit dat lijntje is zo brutaal dat ze nergens van onder de indruk zijn.Echte werkers,maar niet makkelijk in de kop.

Condesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 23:35

Mooie maat Ambre :j

Dankje Nickynicole :)
Mooi dat het goed gaat, en met idd even doorpakken komt dat rijden onder de man vast ook goed! ;)
Destiny groeit ook nog heel hard, hier doen we daarom ook even mooi rustig aan.

uverla05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 09:42

Leuk filmpje ,
Ik moet binnenkort ook maar weer eens foto's maken.

nickynicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 13:13

ambre schreef:
Geen idee hoe groot,maar loopt straks wel tegen de 1,75 denk ik.Hij groeit nog zo.Denk nu rond de 1,70.

Hoi Evelien!Dus jullie zitten er wel al op?Ik heb gelukkig nog nooit een bokker gehad onder het zadel met mak maken.
1x een mafkees die bijna recht overeind door de omheining kwam,maar die kwam ergens anders vandaan en dat was ook gelijk de laatste x dat ik voor anderen mak heb gemaakt.

Deze is vast zo mak,alles uit dat lijntje is zo brutaal dat ze nergens van onder de indruk zijn.Echte werkers,maar niet makkelijk in de kop.

Das het vreemde juist. Er op en af is echt geen enkel probleem. Ze reageert ook niet op zadel of hoofdstel. Tot dat ze moet gaan lopen met dat gewicht op haa rug :) We hebben besloten iemand te laten komen om zadelmak te maken. Iemand die net wat sneller en handiger is zal ik maar zeggen. Ik denk dat mijn geluksmomenten met vallen en niets hebben op zijn voor een paar jaar :+

Maarre recht overeind zou ik ook nie gelukkig van worden

nickynicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 13:14

uverla05 schreef:
Leuk filmpje ,
Ik moet binnenkort ook maar weer eens foto's maken.

jaaaaaaaaaaaaaaaa

Condesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 13:31

Net voor het eerst helemaal alleen opgestapt en kon zo wegrijden, ging echt supergoed! *\o/* tis echt een onwijs braaf paard! :j stuur zit er ook al helemaal op.
Had ik nooit verwacht, aangezien ze in het begin echt heel erg gevoelig was op mijn been, zodra ze het minste been voelde stormde ze al weg.

Dat is dan idd misschien handiger nicky :) en idd liever dat dan een paard die altijd steigert.. dat vind ik ook helemaal niks

San84

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 14:56

wat super zeg!!moet wel een fijn gevoel geven dat je zo op kan stappen en je gang kan gaan zeg maar!
vaniddag mn kerel meegesleept naar Enfinity, mooie foto's gemaakt...zal ze vanavond uploaden :)

Condesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 15:39

Ja, echt heerlijk!
Oeh leuk, ben benieuwd :D

San84

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 21:46

jaaa hier is ie dan...de meest recente foto van mn kanjer <3 !!!

Afbeelding
(de pony op de achtergrond is zijn maatje, die is van bobbymp hier op bokt)

zal me morgen even verdiepen in een eigen topic voor hem...vind wel dat ie die mag hebben :D

Condesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 21:51

Wauw, mooi hoor, hij ziet er goed uit! :j
Ben benieuwd naar zijn eigen topic dan! <<)

San84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 11:39

Condesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 23:27

Heb gekeken, gaaf hoor :D

Het rijden gaat hier super, gister voor het eerst een klein buitenritje gedaan. Mevrouw was echt superbraaf, geeneen stapje verkeerd! *\o/*

San84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 08:43

wauw wat super!!!!wat gaaf dat ze zo braaf was zeg! hoop dat Finn over ruim jaar net zo braaf is...:D

nickynicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 12:11

vanavond is het grote moment, er komt iemand voor het eerst om zadelmak te maken. Ben benieuwd hoe het gaat. Jullie horen ervan :)

San84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 13:18

ooeeeeh spannend!!! succes, zet um op en toch ook veel plezier!!

Condesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 14:10

Spannend! Heel veel succes!

nickynicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 08:06

Helaas meisje belde af.... met de smoes ik heb een verjaardag... De afspraak stond al 2 weken.

Leuke is wel dat we het toch maar zelf hebben gedaan :) Eerste alleen gehangen en dat ging goed. Gisteren er ook op gezeten en een paar rondjes gestapt. Na de rodeo van vorige keer dus super braaf. Deze week effe doorzetten en daarna weer effe vakantie.