Inmiddels druk met de voorbereidingen om de mijne naar huis te halen. Ik zag dat er dit jaar 19 Eldorado's zijn aangemeld op de 1e bezichtiging. Gaan er nog mensen naar Ermelo?
Ik was wel benieuwd naar de Eldorado x Verdi Heb Verdi ook op het lijstje Grande wordt volgend jaar eerst een keer gedekt, dan hoeft ze op haar 5e of 6e pas echt aan het werk
Ga je woensdag naar den Bosch? Zit er over te denken normaal ga ik donderdag maar dat komt minder uit dit jaar en woensdag zijn de Eldorado's aan de beurt.
Wat een kloteplanning weer Zie ik nu goed dat het programma donderdag al om 14.00 afgelopen is? Dan hadden die Eldorado's dan ook nog wel gekund Spartacus is hetzelfde jaar gekeurd en zit wel op de donderdag
kitbits
Geplaatst: 27-01-14 11:34
Ja vind ik ook. Dan kun je ze alleen zien bij de derde bezichtiging en ik ga er van uit dat ze dat niet allemaal halen.
Ik heb ze gezien, 3 door. Ben benieuwd, 2 ervan zijn uit dezelfde merrielijn (moeder, dochter).
Anoniem
Geplaatst: 01-03-14 18:45
Mijn Eldorado springt best, wat een vermogen. Net voor het eerst gedaan. Moest eerst even kijken en liep een keer tegen de balken daarna snapte ze het spelletje Ze is wel heel klassiek (Gelderse moeder)
Dat is fijn te horen [***], dat geeft hoop voor de toekomst. Ik ga binnenkort kijken bij mijn Eldorado en dan de beslissing nemen wanneer hij naar huis komt.
Anoniem
Geplaatst: 19-11-14 18:28
Hoe doen de Eldorado's het hier?
De Eldorado's doen het goed dit jaar Grandorado kampioen van het verrichtingsonderzoek Funiki topper in aanlegtest en winnaar 4 jarigen rubriek Hij is weer 1 van de hoofdaanvoerders op de HK
Mijn merrie heeft EPTM gelopen met 78,5 punten 80 voor springen, 85 voor vermogen. 1.70 gemeten Beetje flauw ze kreeg 65 voor exterieur omdat ze best wel zwaar gebouwd is en uit een Gelderse moeder komt, maar ze is wel correct dus had best 70 verdiend (commentaar was alleen maar positief, compleet springpaard, er liepen wel andere ) Een andere zware merrie met rijpaardafstamming kreeg wel 70 en een paar merries met een bemerking ook 70. Maar goed, heb ik met haar zus ook meegemaakt en die is nu ook Elite sport. Maar kost weer extra moeite. Ze deed het in ieder geval erg fijn