Heb gisteren trouwens weer gesprongen en ging super misschien worden de springconcoursen van de winter nog wel wat.
Even aan iedereen hebben jullie Garanco's ook last van stijlere hoeven? (de mijne wel, ik weet niet of dit bij meerdere voorkomt)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mijne heeft ook geen last van steile hoeven..
)

met Wedge komt 't wel goed, Ace maak ik me meer zorgen over.
Maf beest, de ene keer in volle galop in een rechte lijn, nu weer behouden en kijkerig. Garanco's, ze blijven je verbazen
Het verrassings pakket

Zijn 3 onderlinge in een jaar, en degene met de meeste punten wint dan de dressuurtroffee! En laat ik die nu gewonnen hebben 
. We hadden les op het grote veld en ze heeft niks anders gedaan dan bokken, wegsprinten, idioot doen en on-controleerbaar weg suizen.
hou je ons op de hoogte? veel sterkte!
nu maar hopen dat hij met speciaal beslag wel pijnloos door het leven kan gaan en dat hij nog een leuke 'oude' dag kan krijgen, anders wordt je keuze erg zwaar
er zijn instructeurs bij mij die er kei hard van weg rennen zo eng vinden zij het. Ik los het gewoon met rust en gedult weer op. Je mag blij zijn dat ze leven, een dooie suffe knol heb helemaal een hekel aan
.
Sterkte ermee! Hopelijk slaan de medicijnen aan en knapt hij toch wat op.
) keer mee op wedstrijd. Ze gedroeg zich echt super! Beter dan ik had verwacht, de 1e proef vond ze het nog allemaal wel spannend, maar de 2e proef had zo zoiets van oh, hier was ik net ook al geweest! 
met halthouden dacht hij dat hij wel eens kon steigeren
heb 'm toen meteen maar de halve bak door geschopt

kreeg heel veel reacties van mensen daar die Wedge en Ace echt heel leuk vonden