Voor ons helaas toch geen SO veulen volgend jaar. We hadden de merrie eind september voor de zekerheid nog eens laten scannen en er was geen vruchtje meer te zien
Wesley_D
Geplaatst: 24-11-09 12:05
Mooie foto's Sjoert, al vind ik SO wel wat tegenvallen ivm de foto's op de site van Nijhof.
Mijn veulentje is al aardig gegroeid tov toen ik hem kocht. Ook de kleur is aardig veranderd. Hij is nu tegen het zwarte aan. Zal binnekort een foto plaatsen.
Nou als je de foto's op de site van Nijhof kijkt is het echt een imposant paard, zo breed als dat hij is. Op jouw foto's is het een mooie hengst hor, maar minder imposant. (http://www.team-nijhof.nl/apps/hengst_detail.php?id=51)
Aaah zo. ja daar zitten wel wat kilo's verschil in idd. Toen stond hij waarschijnlijk ook nog volop in training. Nu doet hij volgens mij niet zo veel behalve dekken.
manueeltje84
Geplaatst: 17-12-09 19:51
Nou vindt het op de foto,s van Sjoert toch nog een zeer imposante hengst hoor. Ik geloof ook wel dat bijna iedereen weet dat Sir Oldenburg al een jaar niet meer gereden wordt ivm een blessure, dus jah dan wil de bespiering er wel af gaan. Al vindt ik dat hij er nog mag wezen zo hoor. Het blijft een plaatje van een hengst
manueeltje84
Geplaatst: 17-12-09 19:53
Hier mij SO nakomeling Enjoy 8 maanden oud
Janniek
Geplaatst: 25-03-10 08:46
Zijn er al SO veulens geboren dit jaar? Mijn merrie verwacht er een op 27 april.
Nu lopen er twee topics tegelijkertijd, aangezien in het andere meer recente posts zijn geplaatst dan hier dacht ik dat we beter daar verder gaan: [FB] Sir Oldenburg nakomelingen