Nergens bang voor jou paard? Nou die van mij is wel snel onder de indruk. Lol. Heb je een foto van jou paardje? En 1.62m is wel al groot. Valt me op dat alle nakomelingen uit dit topic wel goed aan de maat zijn. Vind ze ook allemaal op papa lijken! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nergens bang voor jou paard? Nou die van mij is wel snel onder de indruk. Lol. Heb je een foto van jou paardje? En 1.62m is wel al groot. Valt me op dat alle nakomelingen uit dit topic wel goed aan de maat zijn. Vind ze ook allemaal op papa lijken! 

vind ik dan haha.
</noscript>
</noscript>
</noscript>

.

Caroline1985 schreef:Beetje dood hier![]()
![]()
Moet nog steeds zeggen dat ik de So nakomelingen echt stuk voor stuk beauty's vind!!
Gaan jullie trouwens zelf je paardje beleren of laten jullie dit doen? En zo ja waar? Ik ben aan het kijken want ik wil hem in laten rijden, maar er staan zoveel advertenties dat ik echt géén idee heb waar ik het zoeken moet.
Heeft iemand een idee?
grappig twee so'tjes in zuid Limburg sowieso
.

Aaaah arm ventje, maar goed het werd nodig. Meneer begon de merries al zeer leuk te vinden en aangezien ik heb toch als ruin op stal wil volgend jaar, hebben we hem nu met paar andere hengstjes laten castreren. Hij was erg braaf en heeft nauwelijks een zwelling, dus het is mooi verlopen.
. Wel zielig hoor hakka tjakka weg zaakie haha. Dus volgend jaar maar toch met haar naar de merrie keuring als ze nog in mijn bezit is
Mara schreef:Zo mijn SO-hengstje is geen hengstje meerAaaah arm ventje, maar goed het werd nodig. Meneer begon de merries al zeer leuk te vinden en aangezien ik heb toch als ruin op stal wil volgend jaar, hebben we hem nu met paar andere hengstjes laten castreren. Hij was erg braaf en heeft nauwelijks een zwelling, dus het is mooi verlopen.
Zijn die van jullie nog hengst?Of zijn er nog wat bokkers van plan om hem aan te bieden op de hengstenkeuring?