Merrie is zwart (of smokey, heb ik niet laten testen).
kylah
Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-15 23:52
Ben ik ook weer eens. Als TS heb ik het een beetje laten afweten maar heb wel regelmatig bij gelezen. Vond het weer eens tijd voor een kleine update. Vandaag is Ivy voor het eerst mee geweest op buitenrit. Wat een fantastische pony is ze toch. Nergens van opgekeken en extreem braaf. Meteen maar even der zwemdiploma laten halen, en kan wel zeggen dat ze het erg naar der zin had.
Wat super Zown bomproof jonkie! Ik ga je topic eens bekijken zo!
Ook een kleine fotospam van Cookie. hij was zo grijs, dat ik hem vandaag maar even voorgesopt heb, voor volgende week (keuring). Kwam een drek vanaf!!
Hier kan je zn verhaar goed zien. Hij lijkt er een btje leverkleur vos onder vandaan te komen. Ben benieuwd Hoe hij straks is, als hij helemaal uit zn baby pak is!
Wat gaat t hard hè... Voor je het weet zijn ze 3 of ouder en lopen ze onder het zadel.
Als het goed is krijg ik vd week weer wat beeldmateriaal van Dazzle... Hij doet t goed onder het zadel en is echt n schatje! Ben dr zo blij mee al vind ik t reuze jammer dat ik m niet zelf zadelmak heb kunnen maken n maar ja, ik kan niet alles hebben hè
De AKP is net weer weg, veel vertrouwen had ik er niet echt in, en de dierenarts twijfelde zelf ook een beetje. Maar goed, 3 maal Is scheepsrecht, dus zijn wij met goede moed naar Eldora gegaan. Wat was ze weer keurig Het vruchtje was al heel snel te zien! Echt super, vooral al je het niet verwacht Over 2 weken komen ze nog een keer scannen. nog niet te vroeg juichen maar..
Nou, er is een ei gesprongen, er zit een beginnend corpus luteum, dus nu maar aftellen tot 17 juli en kijken of het raak was. Alleen zit er ook een vreemd 'overrijp' ei-achtig iets, geen cyste, maar dat zit er onveranderd. Of dat figuurlijk in de weg gaat zitten, moeten we maar even afwachten. *zucht* *hebikweer*