En gelukkig kosta ook een positief punt! Nou de drive onder controle houden en dan is het scoren!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kosta schreef:Wat een leuke foto's, super mooi paard bij de clinic en een reuze baby van Dayano, heerlijk hoor.
Die van ons bleek niet zonder reden te puberen, die had zijn mondhoek kapot, dus die staat nu al een paar dagen op rust en wij maar smeren. Het is inmiddels dicht en we willen hem dinsdag weer op gaan pakken. Ik wil alleen een ander bit, want dit lijkt gewoon te dik voor hem, na wat gegoogle denk ik dat we voor een myler gaan, heeft iemand van jullie daar ervaring mee?

Dus zeker het proberen waard 
Ik heb momenteel ook wat moeite met de lengtebuiging, vooral links, fijn voor elkaar te krijgen. Ik zorg bij het losrijden dat ze eerst helemaal op 2 teugels loslaat en vervolgens ga ik slangenvoltes rijden in stap en draf. Ook hierbij zorg ik dat ze wel op 2 teugels blijft en wissel ik ook af met contrastelling. Bij het oppakken pak ik veel voltes mee, sluiten beetje travers achtig en het openen dmv wijken. Snap je hem nog?
En ook gewoon eens door durven vragen in die stelling, dat ze daar ook echt loslaten..
Misschien heb je er wat aan
heb ze dan gecorrigeerd en de rest van de les heeft ze weer braaf gedaan wat er van haar gevraagd werd.