Ik wil ook wel mee doen hoor, alleen mijn merrie heeft krack idd ook als opa..!
Fijn Sharkj, ook fijn dat je verbetering ziet natuurlijk! Ja? Toch wel nare proeven gezien? Vind dat altijd zo jammer... Zeker minder fijne Ruiters vind ik jammer (autocorrect maakt er een hoofdletter van bij Ruiters, geen idee waarom )
Gave foto's Remke! Leuke paardjes allebei!
Ik ga maar eens slapen, morgen gaat de wekker om half 5! doe nu tijdelijk (niet zo leuk) magazijnwerk en moet om 6 uur al beginnen, de hele week! Maar, afgelopen donderdag te horen gekregen dat ik ben aangenomen bij zo ongeveer mijn droomjob! (In de marketing) Superblij! nu nog even een laatste weekje deze ellende volhouden
Qleke
Geplaatst: 28-11-16 07:56
Sharkje, ben blij dat ze nu even fris was Laats ben ik gaan jureren en het is soms erbarmelijk wat je te zien krijgt... Ik denk dan ook vaak dat ze niet zullen snappen waarom ze geen 7 of 8en krijgen en vind dat best zonde... Eén meisje was zo jong en zat zoooo scheef op haar paardje.. Dan denk ik, is er nu echt niemand die dit ziet en haar helpt...
Proficiat Moniek!! Weer goed gedaan!
Jeska, wat leuk dat je je droomjob gevonden hebt!
Ik wil ook wel meedoen met het Krack C onderzoek..
Nou ik was een keer op een wedstrijd aan het kijken en toen was er een meisje met zo'n D-ponytje in het Z die tijdens het inrijden echt die pony gewoon aan het mishandelen was. Slaan en schoppen ook op zijn hoofd enzo. Dus toen moest ze der proef in en ging ze verder met dat gedrag, de jury heeft er toen wat van gezegd en als ze niet zou stoppen mocht ze de ring verlaten. Dus dat meisje besloot zelf de ring te verlaten, ging ze daarna nog weer verder met die pony mishandelen . Dus de jury weer er achteraan gegaan en die heeft er ook een melding van gemaakt bij de organisatie zodat zij niet door de KNHS aangesproken zou worden want dat zie je dan ook wel weer gebeuren echt te triest voor woorden..
Ja echt bezopen gewoon... en vaak reageren die beesten enkel maar op spanning van de ruiter. Gelukkig heb ik zulke dingen niet gezien. Hooguit een paar ruiters die hun paard zo in de weg zaten dat die beesten niet meer konden lopen... maar dat zag er al totaal niet fijn uit.
Gaaf jeska je droomjob! Dan hou je het weekje vast wel vol haha.
@ princess wauw goed van de jury dat ze ook nog een aantekening naar knhs sturen !
Jaa vaak is het idd spanning van de ruiter ja. Vroeger vond ik dat ook heel moeilijk en was ik soms ook niet al te lief. Nu ik ouder ben heb ik het wel afgeleerd
Jeska2
Geplaatst: 28-11-16 18:33
moniek21 schreef:
Qleke, je ziet idd als jury een hoop rare dingen denk ik.
Shark, gefeliciteerd met je droombaan... nog even een weekje volhouden .
Hihi Moniek, dat was ik met die baan
Thnx allemaal, en dat weekje moet ik inderdaad nog even volhouden
Hahaha ohnee dacht ik zo opgelet te hebben .. sorry Jeska , gefeliciteerd met je droombaan Ben er niet helemaal bij vandaag . M'n moeder is vanmorgen gevallen samen met m'n dochtertje .. m'n dochtertje dr gezichie ligt helemaal open gelukkig is het allemaal oppervlakkig en niks van een hersenschudding .. we zijn voor de zekerheid even langs de HA geweest , gelukkig was ze daar alweer dr eigen zelfie .. de dokter mocht ook overal aankomen en opdrukken om te checken op breukjes.. dat liet ze allemaal zonder huilen toe .
Ahg wat sneu! En je moeder, ook niks ergs aan overgehouden hoop ik? Behalve een hoop schrik denk ik! Wel een knappe meid hoor Moniek, met die krulletjes zo lief
essie_blue
Geplaatst: 28-11-16 20:14
Ahh wat sneu moniek! Gelukkig niks ergs.. maar toch enorm schrikken! Lieve krulletjes idd
Wauw gefeliciteert met je droombaan Jeska
Leuke foto's Remke!
Hier sinds kort de Rambo in gebruik, Moniek heeft m ook voor Hudson en was er heel positief over. Voel duidelijk verschil, dus dat is wel heel leuk!
Wat sneu moniek! Gelukkig niks ernstigs , maar blijft schrikken als het om je kindje gaat.
Hij staat wel leuk Essie! Ik twijfel ook nog steeds... fancy heeft een hele brede kaak dus denk dat ik precies een tussen maat nodig ga hebben full valt soms net wat te klein terwijl extra full weer te groot is.
__PrinCes
Geplaatst: 28-11-16 20:30
Ahh Moniek dat zal flink schrikken zijn! Hoe kon dat zo gebeuren? Ook voor je moeder schrikken, die zal zich ook flink rot voelen.. Wat een scheetje trouwens
Jeska gefeliciteerd met je droombaan nog ff een weekje bikkelen en dan tijd voor een nieuw avontuur!
Hoofdstel staat hem heel netjes Essie! En top dat je verschil voelt!
Bedankt voor jullie lieve reacties , ze wilde niet lopen omdat ik haar een skibroekje aan had getrokken vanwege de kou .. dus m'n moeder ging haar tillen onderweg naar de markt/winkels , toen viel ze opeens voorover .. m'n moeder was flink geschrokken ook idd zo zielig .
Essie wauw die is ook mooi .. welk model is dit ? Vind hem echt leuk met dat dingetje op de neusriem .. alleen heb jij volgens mij de zelfde fout als die ik had , volgens mij zit je kopstuk verkeerd om als het goed is staat er een pijltje op met " front "
Ohja Essie .. welke maat is het geworden ? Ben blij dat je verschil voelt
essie_blue
Geplaatst: 28-11-16 21:05
Dankje! Fly heeft ook een hele dikke kaak, maar een smalle neus. Toch gegokt op cob, want full hadden ze niet meer past perfect! Dit is de deluxe versie moniek! En goed dat je t zegt, hij zat volgens mij wel zo in de doos maar ik zal het morgen gelijk even bekijken.
Laatst bijgewerkt door essie_blue op 28-11-16 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt