klinkt positief voor jullie
Ik wil wel mee doen hoor
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
klinkt positief voor jullie
morgen ga ik weer mee rijden in de les dus ben benieuwd.
)
doe nu tijdelijk (niet zo leuk) magazijnwerk en moet om 6 uur al beginnen, de hele week! Maar, afgelopen donderdag te horen gekregen dat ik ben aangenomen bij zo ongeveer mijn droomjob! (In de marketing) Superblij!
nu nog even een laatste weekje deze ellende volhouden

. Dus de jury weer er achteraan gegaan en die heeft er ook een melding van gemaakt bij de organisatie zodat zij niet door de KNHS aangesproken zou worden want dat zie je dan ook wel weer gebeuren
echt te triest voor woorden..
gelukkig is het allemaal oppervlakkig en niks van een hersenschudding .. we zijn voor de zekerheid even langs de HA geweest , gelukkig was ze daar alweer dr eigen zelfie .. de dokter mocht ook overal aankomen en opdrukken om te checken op breukjes.. dat liet ze allemaal zonder huilen toe .
full valt soms net wat te klein terwijl extra full weer te groot is.
dat zal flink schrikken zijn! Hoe kon dat zo gebeuren? Ook voor je moeder schrikken, die zal zich ook flink rot voelen..
nog ff een weekje bikkelen en dan tijd voor een nieuw avontuur!
als het goed is staat er een pijltje op met " front "
past perfect! Dit is de deluxe versie moniek! En goed dat je t zegt, hij zat volgens mij wel zo in de doos maar ik zal het morgen gelijk even bekijken.