Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dries schreef:Misschien wel moniek maar ben zo bang om hem dan kwijt te raken stel dat hij goed gekeurd wordt of ik er een bedrag voor aangeboden krijg die ik niet kan weigeren![]()
Laat hem eerst maar eens groeien dan zien we dan wel toch
moniek21 schreef:dries schreef:Misschien wel moniek maar ben zo bang om hem dan kwijt te raken stel dat hij goed gekeurd wordt of ik er een bedrag voor aangeboden krijg die ik niet kan weigeren![]()
Laat hem eerst maar eens groeien dan zien we dan wel toch
Het is dan ook nog altijd JOUW paard en alleen JIJ kan die beslissing maken... Desnoods doe je de helft weg en hou je de andere helft... Mocht er een bod komen wat niet geweigerd kan worden...en anders weiger je toch , hij hoeft niet weg.... Maar snap het wel hoor als er een belachelijk bod voor Haydn zou komen weet ik ook niet of ik hem kan houden hoor .
dries schreef:Die van mij staat ook in de opfok op de stal waar ik zondags werk. Dat is een dressuur/africhtings stal maar fokken elk jaar een klein groepje hengst veulens op. Hij staat daar echt super en kan lekker spelen met zijn leeftijdgenoten. Heerlijk gezicht om het clubje (6 veulens) bij elkaar te zien.
ik vind het juist heel belangrijk dat ze opgroeien in een groep met leeftijdsgenoten zo voeden ze elkaar op. Maar mijne is een hengst natuurlijk een merrie is iets makkelijker die kun je ooknthuis in een gemende kudde houden eventueel. Maar zou er wel een leeftijdgenootje bij zetten zodat ze wel kunnen spelen.
4ever2day schreef:Het klinkt wel allemaal heel goed! Ben idd tot nu toe alleen nog maar opfok tegen gekomen die s winters paddock hebben.