Wat is het hier stil!! Gaat alles goed met iedereen en natuurlijk de jazzjes?
Met die van mij gaat het rijden erg.fijn op het moment. Misschien ga ik haar zondag voor het eerst starten. Ik twijfel nog een beetje, maar het begint nu zo te kriebelen en de startkaart ligt al klaar...
Ik zal straks wel even kijek of ik een goede link kan vinden met uitleg
orienta
Geplaatst: 27-09-11 13:56
Behalve door mijn vriendinnen daar word ze knorrie door genoemt omdat ie altijd ze haren overeind zet en begint te knorren als een vreemde haar uit de stal wil halen
tammiebels
Geplaatst: 27-09-11 15:12
Ik heb zo'n vermoeden dat jullie deze jazz wel kennen...is van een bokker geweest . Van Seven
lisanneik
Geplaatst: 27-09-11 15:20
ik rij deze jazz: Hier rij ik hem nadat hij een jaar heeft stilgestaan en pakt alles super op ! en ook weer geen kleintje;)
Tammiebels heeft inderdaad mijn jazz gekocht, kwa tijd kwam ik niet aan de paarden toe waardoor ze steeds het paard was waar ik niet genoeg mee kon doen. Ze verdiende een baasje die haar meer aandacht geeft en die geeft ze nu dan ook gevonden
Hey, hihi Vond bij toeval dit topic. Gaat erg goed met haar, hinnikt al volop als ze even haar vriendjes moet missen omdat ik haar even longeer hihi. Is schijnbaar al dikke mik hihi
@Seven, ben het even kwijt, maar je hebt nog een paard toch?
Thanx alvast Iris! Ik vond het bij jou zo gaaf geworden, dat ik het eigenlijk bij die van mij ook wil gaan proberen, die heeft ook niet echt een mooie volle staart.
Zeker spannend mienetje! Voor jou ook denk! Loopt ze lekker?
Setteli
Geplaatst: 27-09-11 23:06
Ik heb er vanavond weer voor het eerst opgezeten! Zo'n fijn gevoel. Ik had haar eerst gelongeerd met zadel en na de tijd bij stal opgestapt. Ongeveer 10 meter gestapt en toen heel goed beloont en er weer af. Ze was heel braaf. Wel keek ze heel vreemd achterom, want ze vond het toch wel raar. Haar halsspieren waren keihard van spanning. Maar ze bleef heel netjes stilstaan en toen ben ik er weer af gegaan.
Dat weten we niet precies, beter gezegd is hij ook geen stap kreupel geweest maar zn been werd bij de sprong in eens steeds dikker en dikker. Nu zakt het weer wat af maar we hebbenw el fotos laten maken het bot zag er allemaal wel goed uit maar er was een lichte ontsteking te zien . Eind deze week wordt hij weer op de foto gezet en tevens een ego om te zien of het echt beter aan het worden is. Dus box rust en aan de hand stappen wat hij vreselijk saai vind
orienta
Geplaatst: 28-09-11 11:02
Balen Seven!
Ik ben al stiekem voor een veulentje aan het kijken, laat me vriend het maar niet horen Merk alleen dat ik wel erg zit te zoeken naar paarden die qua uiterlijk op mijn paard lijken