nakomelingen Indoctro!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Myca

Re: nakomelingen Indoctro!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 10:39

Ik woon niet vlak bij Drachten, wat is starsale?

Leuk dat jullie mee mogen doen met die Bokt spring-clinic _Dreamer!

Wij hebben ook een moeizame wedstrijdstard gehad Evita_3. Wat jij aangeeft, thuis liep hij lekker en op wedstrijd ruis op de lijn. Ook al is het niet leuk als je geen winstpunten rijd, ik denk toch dat het het beste is om kilometers te maken. Als je het vaker doet, dan zie je dat het ineens ook makkelijker gaat. Waar gaan jullie starten 6 september?

1metjePaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 10:50

Wat leuk _Dreamer dat je mag mee rijden! Zien de foto's en het verslag wel verschijnen.

Ik ben weer mijn paard aan het oppakken na 2mnd vakantie, en tot nu toe ben ik erg blij met hoe ze nu aanvoelt.

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 12:55

Ik zou mijn paard vanochtend even lekker poetsen en longeren, maar ik was bezig.. vies!! Ik pakte de staart, vies en vettig geen beginnen aan. Dus de spuit maar gepakt en begon met staart wassen toen dacht ik ach doe haar helemaal.
En er kwam bruin water af..
Ook hoofd gedaan, vind ze niet grappig.

Nu heerlijk mooi schoon

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 20:21

<3
Afbeelding
Afbeelding

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 18:07

Anoniem schreef:
ET en ik mogen meespringen in de Bokt-clinic op Horse Event *\o/*

heel veel plezier.

wie verzorgt de spring clinic?

bokker schoentje ( bianca schoenmakers) :)

Binau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 18:24

Gave foto's Dreamer! Ik zou vandaag wedstrijd hebben bij Bon Ami. Was helaas afgelast door de extreme reen af gelopen week. Jammer, want ze loopt fijn momenteel. In oktober gaan we het nog eens proberen. We trainen vrolijk verder :)

Binau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 18:26

Afbeelding

Afbeelding

Nog even een foto update :P

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 18:39

Leuke foto's Dreamer, waar was dat?

Jammer dat het niet door ging Evita, start je alleen bij Bria of ook bij RV Westfrisia?
Ik vind dat allebei wel leuke locaties om te starten, met een gemoedelijk sfeertje.

Ik heb vorige week nog een PTV training gehad, dat was erg leuk, weer even wat anders na onze dressuur-fase.

Afbeelding

Afgelopen week was het 'water-world' bij ons in de bak.
Afbeelding

Binau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 19:07

Fijn dat je weer met Twister kunt springen Myca! Zal hij ook een leuke afwisseling vinden. De buitenbak bij ons was ook een zwembad!

Ik start alleen bij Bon Ami, daar staat Bin ook op stal. Ik heb namelijk geen trailer, dus uit wedstrijden gaan moeilijk.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 22:26

Myca, je hebt gewoon een gratis aquatrainer gekregen :j :j *D *D *D :o :o

Ingeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 10:46

Hoihoi! Tijdje al niet meer geweest, ben erg druk momenteel :o dus kom weer even spieken!

Heel gaaf van je springclinic _Dreamer! Lekker genieten met ET!

Wow Myca, haha dat is een mooie aquatrainer inderdaad :') Onze bak was ook nat, maar zo.... :oo
Zie dat je rijdt met een Micklem hoofdstel, lees daar veel goede verhalen over. Zijn ze echt zo fijn? Ben wel benieuwd eigenlijk.

Gisteren voor het eerst weer van huis geweest met Elrite sinds haar veulen. Bij mijn instructrice even in de binennbak gereden, thuis was echt niet leuk meer. 17 september gaan we springen in Tolbert en 19 september dressuur in Makkinga, dus ze mag meteen weer aan de bak volgende week! Ze gaat erg fijn momenteel dus heb er vertrouwen in.

We hebben trouwens een nieuwe aanwinst! :D Zirocco Blue x Indorado x Indoctro!
Afbeelding
Waarschijnlijk halen we haar volgende week op. Ze is van 16 januari dus mag al bij de moeder weg. Kan ze mooi met de Freeman x Kannan van 14 februari samen staan en de wei op hier. :D

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 11:48

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! ken de moederlijn wel goed, fokker uit de buurt heeft de moeder van het veulen gefokt.

Fijn dat het goed gaat met Elrite en dat jullie weer rustig van start kunnen :) Misschien kom ik jullie nog wel eens tegen op wedstrijd. Welke klasse spring je?

@Dreamer: leuke foto's. Leuk dat je op HE mee mag rijden!
@Myca: woh wat een water! onze buitenbak hield het aardig goed, we hadden um net op tijd vlak gesleept en tussendoor ook nog een keer.
@Evita: Leuk dat ze fijn loopt :)

Heb met die van mij even een tijdje wat rustig aan gedaan, grote vierjarige even een pauze van een maand, afgelopen donderdag weer opgestart, zo opstappen en wegrijden :) heerlijk. Ander laatst nog L gestart, in het B sprong ze simpel foutloos en in de L was ze wat afgeleid en bokkerig, dus nog niet echt vlekkeloos :+ springt wel altijd door, maar door haar onstuimigheid nog wel eens een balkje.

Met de grote wil ik indoor mij maar weer eens wagen aan de dressuurwedstrijden :P

Binau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 19:47

Tof veulen Ingeltje! Wat zijn je plannen ermee?

Klinkt alsof het hem allemaal makkelijk af gaat Marijke, met de tijd zal het alleen maar beter gaan. Fijn dat je zo'n groot en jong paard even wat extra tijd geeft! +:)+

Ingeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 20:39

Thanks Marijke en Evita_3!
De moeder vond ik ook een erg mooie merrie idd Marijke, leuk dat je d'r kent :)

Met Elrite ga ik gewoon in de Buh starten. Ze springt heel fijn maar wil weer even rustig aan beginnen. Indoor alle springwedstrijden die we kunnen rijden op de planning, dus hopelijk snel door de B heen. Maar kom je vast wel eens tegen! :) leuk!

Heerlijk is dat, opstappen en weer wegrijden! Kilometers maken in het L dus ;) komt wel goed geloof ik :D

De plannen zijn om haar sowieso met 3 jaar bij de hengst te doen, dat doen we eigenlijk tot nu toe met alle merries. Beleren dan daarna, maar dat is even kijken hoe ze het doet. :) misschien blijft ze ook wel voor de fok. Ons I'tje en H'tje gaan volgend jaar ook bij de hengst naast onze fokmerrie BP. Dus hopelijk over twee jaar 3 veulentjes. Volgend jaar helaas niets, BP bleef gust. Dus daarom nu een veulen erbij gekocht. Heeft ze 1 twee keer eerder gehad met veulen aan de voet. We zijn niet zo van de hormoonspuiten en dergelijke, dus gewoon in 2016 vroeg beginnen ;)

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 01:17

Ingeltje, dat is een heel mooi veulen zeg.

Zirocco Blue Vdl is wel een heel erge favoriete hengst op dit moment zeg,

vind hem echt geweldig gaaf en dan ook nog indorado en indoctro erin.

ben benieuwd hoe die zich ontwikkelt.

vandaag voor het eerst na mijn vakantie weer op Universal gereden.
hij deed het weer top, alleen veel moeite met galop, lijkt wel alsof ik hem daarbij vooruit moet meppen, om hem er goed in te krijgen.

nja dat is wel een nadeel met die manegepaarden zeg. ;( ;( ;(

Ingeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 09:49

Thanks Ketaki :D ben ook helemaal weg van het de lijn die erachter zit. Toen we haar gingen bekijken in het weiland kwam ze ook meteen naar ons toe, heel sociaal! Ging haar even onder haar hoofd kriebelen en toen stond ze al meteen zo van 'Toe nouuuu!' Vind ik ook altijd erg belangrijk bij die jonge dieren, het karakter moet goed zijn.

Heeft Universal dat vaker? Hopelijk wordt het snel beter qua galop! Wel fijn dat de rest wel goed ging :)

Binau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 22:00

Nou, benieuwd hoe ze zich ontwikkeld Ingeltje! Hou ons maar op de hoogte :))

Lekker dat je weer aan de gang kan Ketaki! Universal zal wel een aanloopje nodig hebben. Ik gok dat hij ook lekker vakantie heeft mogen vieren?

Gister was Bin precies 6 jaar van mij. Ik maak eigenlijk nooit een topic, maar moest er nu een keer aan geloven. Voor de liefhebber: KLIK

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 23:22

Dreamer, hoe was het met ET op Horse event?

ben benieuwd naar de foto's :j :j

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 06:50

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Ingeltje, echt een eyecatcher!
Mijn Micklem bevalt prima, ik had ze ook al bij mijn vorige paard en ik hoef niets anders meer.
Met een gewoon hoofdstel zie ik bijv. dat Twister veel meer jeuk heeft na het rijden, dat heb je met een Micklem niet. Ik heb een Competition en een Multi.

Dreamer, ik ben ook benieuwd naar je springclinic. Vertel!

Gefeliciteerd Ketaki! Ik zie een cadeautje bij je naam.

Ik ga zo even naar je topic kijken Evita.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 10:00

Horse Event was ontzettend gaaf! Het publiek vond [naam] wel heel erg eng, maar verder heeft ze zich echt voorbeeldig gedragen, zo trots op mn puppy! <3 Clinic was ook erg leerzaam dus we kunnen thuis weer aan de slag met de tips! :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ga vanaf nu ook weer gezellig meelezen, afgelopen week (weken) heel erg druk gehad en weinig tijd voor Bokt ;)

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 11:54

Je straalt helemaal Dreamer! Fijn dat je er ook echt wat van meegenomen hebt. Mooi setje trouwens.

Evita, mooi overzicht, 6 jaar in een notedop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 13:05

Dankjewel! Deze foto krijg ik net binnen :D
Afbeelding

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:58

Myca bedankt, ik ben idd jarig vandaag :)

Dreamer wat een gaaf setje heeft ET aangehad.

er zal vast een eigen topic komen over jullie HE avontuur :) :) :) :j :j

Binau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 21:52

Gefeliciteerd Ketaki! Leuke dag gehad?

Welke dag was je op het HE Dreamer? Ik was vandaag heen maar heb je helaas niet gezien. Was leuk geweest als ik je knappe Indoctro kind had gezien.

Bedankt Myca, die 6 jaar zijn voorbij gevlogen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 08:42

Wij waren er zaterdag! :)
Leuk gehad vandaag nog? Ik vind t toch zo gaaf om op NHV Ermelo te rijden, was de 2e keer, vind t zo'n gaaf terrein haha

Topic komt er zeker, maar er zijn (minimaal) nog 2 Bokkers die ook foto's gemaakt hebben, dus ik wacht nog even :)