Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dus kom weer even spieken!
Onze bak was ook nat, maar zo.... 
Zirocco Blue x Indorado x Indoctro!
Misschien kom ik jullie nog wel eens tegen op wedstrijd. Welke klasse spring je?
heerlijk. Ander laatst nog L gestart, in het B sprong ze simpel foutloos en in de L was ze wat afgeleid en bokkerig, dus nog niet echt vlekkeloos
springt wel altijd door, maar door haar onstuimigheid nog wel eens een balkje.

leuk!
komt wel goed geloof ik 
misschien blijft ze ook wel voor de fok. Ons I'tje en H'tje gaan volgend jaar ook bij de hengst naast onze fokmerrie BP. Dus hopelijk over twee jaar 3 veulentjes. Volgend jaar helaas niets, BP bleef gust. Dus daarom nu een veulen erbij gekocht. Heeft ze 1 twee keer eerder gehad met veulen aan de voet. We zijn niet zo van de hormoonspuiten en dergelijke, dus gewoon in 2016 vroeg beginnen
ben ook helemaal weg van het de lijn die erachter zit. Toen we haar gingen bekijken in het weiland kwam ze ook meteen naar ons toe, heel sociaal! Ging haar even onder haar hoofd kriebelen en toen stond ze al meteen zo van 'Toe nouuuu!' Vind ik ook altijd erg belangrijk bij die jonge dieren, het karakter moet goed zijn.
Clinic was ook erg leerzaam dus we kunnen thuis weer aan de slag met de tips!