Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ben wel erg fan van de vosjes, mooi beestje hoor!
Vosjes aan de top!
Ja ze is echt een mooi vosje
ben er helemaal zot van!
Ben heel blij met het eerste veulen uit mijn Rubiquil merrie. Nu mag ik toch wel zeggen dat ze zeker sjiek fokt....

Mijn lesgeefster heeft met haar ook meegedaan in de L2 en daar heeft ze ook gewonnen! Een super fier baasje hier dus! Wat een geweldige merrie
Rubiquils zijn zeker fijne paarden zwieke
Ik kan haast niet wachten om terug te beginnen met mijn merrie

Stephtj schreef:Hier zijn ze dan, de foto's van mijn merrie op 10 maanden dracht.![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dit was even een kleine selectie foto's. Heb er 4 laten uitvergroten om op te hangen in de woonkamer![]()
Ik heb deze foto's zelf genomen, ik vind ze geslaagd!
Stephtj schreef:estella81, ze is ook prachtig! Ik heb nog niet veel lelijke Rubiquils gezienZe zijn allemaal heel fotogeniek en ik herken heel veel in mijn merrie ook
Leuk dat je de karaktereigenschappen herkent Steph. Ze hebben echt een uitgesproken karakter:)
Dankje saabineex, momenteel is haar veulen nu 1 maand oud en ze heeft weer haar mooi figuur terug
Maar voor de rest is het een heerlijke merrie! Ook totaal geen merriestreken. 
onwijs leuk veulen
Stephtj schreef:estella81, mijn merrie is ook erg mensgericht, heel sociaal in de omgang. Een echte knuffelkont!
In het rijden kan je haar zo heet maken als je zelf maar wilt... Als ze iets eng vind dan moet je met geduld er voorbij gaan, en ineens zonder dat ze het zelf weet rijdt ze er toch zo voorbij... Ze vraagt in het rijden wel respect, push haar niet want dit komt niet ten goede! Misschien komt dit wel door Belisar die haar grootvader isMaar voor de rest is het een heerlijke merrie! Ook totaal geen merriestreken.
En haar veulen die nu 1 maand oud is heeft ook wel een heerlijk karakter! Ook eentje die niet snel bang is, gaat echt alles opzoekenonwijs leuk veulen
Wanneer ik die van mij pusht, dan hebben we oorlog hahah..
Idd, pushen mag je echt niet doen bij hen
dan heb je idd oorlog! En sowieso verliezen wij toch
en ik zie dat je echt om de hoek staat, wat leuk!!
vorige week Heb ik gehangen on m'n uppie, binnenkort maar eens met hulp m'n been eroverheen zwaaien