Deze foto is een beetje donker en onduidelijk, maar IRL is te zien dat de spenen nu zo goed als helemaal dik zijn, terwijl ze vanochtend aan het uiteinde nog als topjes waren. Nu is alleen het slotgat nog als een topje.
Dit is de beste uier foto:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Cheveyo schreef:Edit: weet je zeker dat je geen vermomde appie hebt (ze heeft schattige sproetjes hihi)
tienus63 schreef:
Vicky doet mij nu wel denken aan een oud stripfiguur (tje) Kennen jullie hem nog? Herken je die rode ruitjesbroek? Hij heeft ook een zus en zij heet Bessie
.
.
klieren en ouwehoeren kan best met een dikke buik![]()
Tienus in de bocht, hoe krijg ik mijn halster af, en hoe verzorg ik mijn velletje goed? Zo dus!!!![]()
. BA doe ik ook niet aan (is me best bevallen zo), alleen camera vind ik zelf genoeg. Om het uurtje/2 uur kijken als ze dingen aangeeft en anders zoveel mogelijk rust houden.
. pajidin schreef:Mijn oom heeft een paard die nu al een maand overdraagt!!!
@ tienus: Ik hoop dat Vicky jou niet zo lang in spanning gaat houden!
Zooist schreef:pajidin schreef:Mijn oom heeft een paard die nu al een maand overdraagt!!!
@ tienus: Ik hoop dat Vicky jou niet zo lang in spanning gaat houden!
Ik zou helemaal gek worden!
RZDLover schreef:wauw wat een mooi kleurtje! Lijkt wel valk of komt dat door de belichting?
Zephyr is ook mooi zeg!
tienus63 schreef:Hoe groot is zijn moeder?