Nakomeling Krack C

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 20:46

Wat kletsen jullie veel :') leuk!

Ben benieuw naar de fotoshoot Remke! Moet dat ook eens doen... Maar de confrontatie, daardoor duurt het zo lang bij mij := anderzijds ben ik gek van foto's :')

Sharkj

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 21:30

En hoe was de shoot remke?

Ik vind die confrontatie altijd wel fijn eigenlijk. Maar meer als kritiek punt voor mezelf. En het is gewoon leuk om foto's met je paard hebben.

Fancy heeft gister haar eerste acupunctuur sessie gehad. Weet niet of het stom toeval is of dat het echt Door de acupunctuur komt maar ze had vandaag aan de lijn ineens energie voor 10! Eerste 10 minuten alleen maar lopen schudden met haar hoofd/gekke sprongetjes maken en rondjes gassen. En dat terwijl ik alles er de laatste tijd echt uit moest trekken. Ze lijkt een stuk vrolijker/losser en energie voller. Morgen mogen we weer rijden :D dus ben benieuwd naar onder het zadel.

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 21:49

Sharkje, niet teveel twijfelen! Als iets werkt, dan werkt het :) ben benieuwd naar morgen!

Was vorige week beetje angstig omdat [***] in draf linksachter een huppeltje deed af en toe.. Dacht nee toch niet weer behandelen.. De hoefsmid moest ook komen want hij begon wat lang te staan! Komt eruit dat hij la een mierennest had.. Serieus stuk aan zn hiel weggesneden, dan opgevuld met hars... Huppeltje weg!! Ik blij :) soms werkt het gewoon :D

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 22:09

Hoe was de shoot Remke?

Ik vind foto's samen met mijn paard heel leuk, maar rijfoto's, doe maar niet :')

Fijn dat Fancy goed gaat Shark! Succes met rijden morgen!

Vandaag heb ik na 3 á 4 maanden weer zelf gereden. Dokter zei vrijdag dat ik niet meer heel voorzichtig met alles hoefde te doen. Achteraf was 't misschien niet zo slim om gelijk op zo'n gevoelige te stappen, maarja. Ik heb maanden in één houding gezeten waardoor mijn onderrug en schouders helemaal vast zitten. Verder is rijden met één oog (geen diepte zien) ook nog heel erg wennen olus dat het rijden uberhaupt weer enorm wennen was. Dus Baila voelde al die spanning en ging lekker hangen en heel hard. :') Uiteindelijk ging het wel een stuk beter, maar ik ga eerst even zorgen dat mijn rug en schouders weer wat losser zijn en dan pak ik eerst wel even het paard van mijn moeder om in te komen. Die is een stuk minder gevoelig haha.
Maar al met al heel blij dat ik er zelf weer op zat! :D

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 22:51

Lekker van Fancy! Zal geen toeval zijn hoor! :)

Super Joycie. Kan me voorstellen dat het spannend is op deze manier! Gewoon eerst ff op een brave bok rijden voor je nieuwe zicht! Heb je nu ook last van je evenwicht?

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 23:03

Super goed van Fancy, en idd het werkt dus niet twijfelen ;)

Joysie, het zal wel weer een heel traject worden om alles weer op de rit te krijgen en te wennen, maar je zit er iig weer op +:)+

Morgen gaan hudson en ik het in het L2 proberen, even kijken hoe we ervoor staan.. en dan in januari weer knallen op de kampioenschappen :)

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 23:14

@jeskaa me balen dat je nu nog niet veel wijzer bent geworden maar idd osteo kan nooit geen kwaad :)
@sharkjj aan super dat ze eigenlijk al gelijk wat aan geeft kwa haar gedrag. Accepunctuur prikken ze natuurlijk wel op de plekjes dus klopt ook wel dat ze een reactie er op geeft.

haha jullie zitten met smart te wachten op de foto's die zijn in aantocht ik zal van beide een topic maken in RITP. En idd foto zijn heeeel confronteerden hahaha moet hoog nodig wat doen aan mijn zit.

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 23:47

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 00:04

Super dat je weer mag rijden josie

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 00:05

Moniek succes morgen in de l2 komt vast goed !

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 10:20

Remke, mooie foto's hoor! Heeft wel wat zo in de mist... En het setje is heel mooi gelukt :D

Heel veel succes vandaag Moniek!

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 11:12

Succes Moniek! Ben benieuwd! Komt vast helemaal goed bij jullie :j

Mooi setje Remke, echt wel een leuk paard :)

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 11:24

Ben benieuwd hoe alles verder gaat haha... gister was wel weer een glimp van die idiote drukte maker die ik ooit gekocht heb :')

Leuke foto's remke! Je broek valt wel goed op in ieder geval haha! Ben ook benieuwd naar de foto's met het andere paard.

Heel veel succes vandaag moniek! Gaat vast helemaal goed komen :D

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 12:42

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 13:44

Sharkj welke camera heb jij ? Wij zijn ook opzoek naar 1

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 13:59

Ik ben in het bezit van een canon 7D mark II en een canon 5D mark II

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 14:07

Aah okee hihi die zijn voor ons als beginner wat te al denk ik ofnie :)

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 14:12

Haha je zou er prima mee kunnen werken. Maar ze zijn wat prijzig voor een beginnetje :') kan beter kijken naar een leuk instapmodelletje , dan kan je later altijd nog een betere kopen.

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 14:20

Joysieee schreef:
Hoe was de shoot Remke?

Ik vind foto's samen met mijn paard heel leuk, maar rijfoto's, doe maar niet :')

Fijn dat Fancy goed gaat Shark! Succes met rijden morgen!

Vandaag heb ik na 3 á 4 maanden weer zelf gereden. Dokter zei vrijdag dat ik niet meer heel voorzichtig met alles hoefde te doen. Achteraf was 't misschien niet zo slim om gelijk op zo'n gevoelige te stappen, maarja. Ik heb maanden in één houding gezeten waardoor mijn onderrug en schouders helemaal vast zitten. Verder is rijden met één oog (geen diepte zien) ook nog heel erg wennen olus dat het rijden uberhaupt weer enorm wennen was. Dus Baila voelde al die spanning en ging lekker hangen en heel hard. :') Uiteindelijk ging het wel een stuk beter, maar ik ga eerst even zorgen dat mijn rug en schouders weer wat losser zijn en dan pak ik eerst wel even het paard van mijn moeder om in te komen. Die is een stuk minder gevoelig haha.
Maar al met al heel blij dat ik er zelf weer op zat! :D

Spannend hoor maar wel fijn dat je weer mag! Kwam toevallig je topic tegen over Happy, ga je daar nu ook alweer mee aan de slag of..? Wel een heel knap dier ook!

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 18:59

We zijn weer terug van de wedstrijd :D hij deed super zn best in de 1e proef was hij wel wat te naar voren haha hij vond het wat spannend :o maar toch 1e met 202...
De 2e proef liep hij voor Mn gevoel beter maar hadden we wat rommeltjes erin, toch nog 198 ..
ik denk dat we als we gaan finetunen de komende maand dat we het best goed gaan doen op de kring selectie :D

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 19:04

Zoo dan top score !! Ik denk ook wel dat dat goed gaat komen !

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 19:10

Gaaf moniek! Gefeliciteerd :D

heb vandaag de L2 bij ons op stal geschreven. Daar liep er een tussen die liep met spelend gemak naar de 218pt, heel gaaf dier had ik de afstamming wel van willen weten , die stond er niet bij. Wel oneerlijk voor de rest haha.

Joysie wat fijn dat je weer lekker zelf aan de slag kan! Gewoon lekker rustig aan doen :) komt allemaal weer met de tijd.

Fancy was vandaag weer zo lekker alert en druk haha. Vanmorgen even stoom af laten blazen en na de wedstrijd ben ik gaan rijden. Helaas in een wat drukke bak vanwege het inrijden van wedstrijd en een paar leasers van manege ponies die geen bakregels kennen :') maar heb toch wel even lekker rond kunnen sturen. Ze was fijn voorwaarts (behalve in stap... maar das altijd een struikelblok omdat ze stap met klaar associeert) en liet na een tijdje fijn los. Dus ondanks dat ik niet alles kon doen wat ik wou , toch met een fijn gevoel afgestapt.

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 20:20

Shark , wauw dat moet echt een heel goede proef geweest zijn gaaf hoor :)

Toch heel fijn dat je ondanks de drukte toch met een fijn gevoel bent afgestapt .. top !!

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 20:50

Het was zonder meer een goede proef... Vooral een heel goed paard denk ik. Ook wel flink mindere proeven gezien.. tegen het zielige aan.

Was er zeker blij mee om weer eens met een goed gevoel af te stappen. Ondanks de ergernis van het constant uit moeten wijken/ op moeten Letten.

Hebben jullie paarden ook dat ze zo verzot zijn op ponies? Fancy is echt helemaal gek van ponies... Vooral de speciale gevalletjes. Vlekjes! Vandaag toevallig een haflinger, die zien we ook niet zo vaak. Ze bleef dat beest maar in de gaten houden/ er naartoe proberen te trekken. Ogen en oren op steeltjes :')

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 20:52

Hoi allemaal,
Wij zijn Elise en Laura en zijn derdejaars studenten aan Hogeschool van Hall Larenstein. Momenteel zijn we bezig met een mini thesis over karakters bij paarden en daar zouden we graag jullie hulp bij willen gebruiken.

Wij zijn op zoek naar 20 nakomelingen van de hengst Krack C en waar kun je die nou beter vinden dan in het Krack C nakomelingen topic op bokt! Heb of rij je een nakomeling van Krack C dan zijn we op zoek naar jou!

Graag zouden we willen weten wie jullie ons zouden willen helpen door een formulier in te vullen ? Het is vrij kort en daardoor vergt het maar weinig van jullie kostbare tijd ;)
Willen jullie mij een dm sturen?