De eerste proef was echt overleven. Had daarmee 169 punten haha. En de tweede proef 186 punten.
De eerste proef begon ook zo:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kimmutjuh89 schreef:Detroit schreef:Kim je hebt trouwens gewonnen bij tahnee! Zag het bericht voorbij komen op fbherkende je foto!
Ja klopt!! Echt super super gaaf!!!
Wauw, jouw eerste proef ziet er heftig uit! Respect dat je bent blijven zitten! En wat goed van je dat je je zo herpakt hebt!
) waar hij gelukkig achter kon kruipen. In de losrijbak was het niet minder eng; open deuren, fleecedekens over bakranden heen (alsof hij dat thuis nooit ziet...
), mensen die op bepaalde plekken stonden, vreemde paarden die ineens binnen kwamen... Dus hij was mega scherp, maar liet zich anderzijds wel fijn rijden!
Hup de ring in; hij vond alles zo eng weer. Heb echt op een mega kanon gezeten. Naderhand zei ik nog tegen Joyce: "Poeh, nou dat weet ik niet hoor!". Daarna direct door naar een andere binnenbak voor de tweede proef. Hier vond gup het beter, maar ik kon merken dat ie echt moe was. Hij had alle energie natuurlijk verbruikt met losrijden, de proef rijden en alles eng vinden
Toch nog redelijk gereden, maar echt wel schoonheidsfoutjes.
pantarhei schreef:Gefeliciteerd, knap hoor zulke punten op een hete

) zijn met de feestdagen mega verwend, dus hij is wel 3 dekjes en een longeersingel rijker en ik een paar laklaarzen en een nieuw frontje voor in mijn C.A.P. 
Hopelijk zetten we deze stijgende lijn verder door!
) lizzy1 schreef:Onze Voice heeft even een wedstrijdpauze gehad. Hij was een tijdje terug uit zijn zadel gegroeid en had hierdoor ook taktfoutjes (maar wisten niet dat dat aan het zadel lag). Hij zit nu weer helemaal lekker in z'n vel dus hopelijk kan mijn zusje 'm eind v.d. maand misschien weer meenemen op wedstrijd.
Voor diegene in Brabant: wij organiseren in Udenhout op 13-14-15 januari een hele leuke weekenddressuur. Je kunt voor 1 dag inschrijven maar wanneer je voor minimaal 3 proeven inschrijft, doe je mee aan het weekendkampioenschap. Hier zijn erg leuke (geld)prijzen te winnen! Wij hebben een nieuwe rijhal waar je 2 proeven voor 2 verschillende jury's kunt starten.

Die zag ik niet aankomen.
Afgelopen zondag daarom weer meegenomen op wedstrijd. Had ingeschreven voor het BB laag en het BB hoog. Uiteindelijk BB laag en B gesprongen met hem. BB laag netjes foutloos en het B 2 balkjes. Echt super tevreden. Balkjes hadden niet gehoeven, we gingen gewoon veelste rap
Maar later in de ring vond hij het zo super spannend... Ik dacht dat ik opsteeg. Wat een kanon hahaha. Alles kwam aan op mijn stuurmanskunsten hihi. Uiteindelijk twee (voor mijn gevoel) rommelige turbo-proeven neergezet
. Bleek ik alsnog 185,5 (3e plek) en 184,5 (2e plek) gereden te hebben, dus alsnog 2 winstpunten erbij!!